Ga naar inhoud

nieuwe videokaart + nog wat andere vragen


Aanbevolen berichten

ok de meest gevraagde vraag hier :P nieuwe videokaart? maar welk? heb in CT nr.6 het artikel over de geforce fx 5200 128mb gelezen en het bedrag van 125.- vin ik erg mooi maar hoe is deze kaart? en ben ik met 50,- misgien wel veel beter uit? en hoe belangrijk is Dx 9? ow en ik zal graag mijn dvd speler in min computer op mijn tv aansluiten. mijn computer: AMD XP 1800+ 512mb ddr apogee 7vjl moederbord 15"monitor
Link naar reactie
Ik raad je in ieder geval aan geen GeForce FX5200 te kopen, aangezien die veel te duur is voor de kwaliteit die je er voor krijgt. Verder moet je maar eens op www.tweakers.net rondstruinen. Ik kan je een Ati Radeon 9500 aanraden, maar ik weet niet wat je van plan bent ermee te doen. Daarmee bedoel ik welke spellen je ermee wilt spelen.
Link naar reactie
Jep, inderdaad een Ati radeon 9500. Das een hele goeie keus! En om even terug te komen op je andere vraag: dx9 is nog niet zo heel erg belangrijk aangezein er nog geen dx9 spellen bestaan. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. (dx9 spellen, daarmee bedoel ik dx9 only, dus dat een dx8 kaart het niet trekt)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...