Ga naar inhoud

AGP 4* of AGP 8*


Aanbevolen berichten

Nou heb ik reeds een 3D kaart welke AGP 8* compatible is. Ik sta op het punt een nieuw moederbord te kopen en daarbij moet ik de keuze maken AGP 4* of AGP 8*. Mijn vraag is of je het verschil is snelheid van je AGP slot merkbaar is in 3D applicaties of dat dat iets is voor de games van de toekomst.
Link naar reactie
als je een beetje nieuw moederboard gaat kopen is de kans 99,9% dat hij agp 8x ondersteund. Ik weet niet welke videokaart je nu hebt, maar alleen bij de nieuwste videokaarten zul je enig verschil merken, maar bij kaarten als de gf4 ti4200 of de mx440 is het verschil niet te merken. maar zoals gezegd bijna ieder moederboard ondersteund nu oog agp 8x
Link naar reactie
Ben het met bovenstaande posters eens; het verschil tussen AGP 4 en AGP 8 is miniem... Het antwoord op deze vraag is overigens ook te lezen in de 'Handy-dandy' [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=75962] FAQ [/url] van dit forum... Op gesteld door dé Red Dragon ;-)...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...