Ga naar inhoud

AGP instellingen


Aanbevolen berichten

Probleempje: ik wil mijn nieuwe videokaart (ATI radeon 9500 pro van sapphire) op 8x agp instellen, dit kan bij beeldscherm ----> instellingen -----> geavanceerd ------> smartgard, dan kun je de agp op 8x zetten en dan vraagt hij om opnieuw op te starten. Na het opstarten staat hij echter niet op 8 x agp maar gewoon weer zoals hij stond op uit, en snel schrijven staat ook op uit. Ik heb gelezen dat het qua snelheid niet veel uitmaakt maar ik wil hem toch op 8x zeten aangezien mijn moederplank dat ook ondersteund (MSI kt4 ultra) In de bios kun je het één en ander instellen bij: advanced chipset features -----> agp timing control de volgende opties staan er: agp mode (niet instelbaar) agp fast write enabled agp ap.size 128 mb agp master write disabled agp master read disabled agp read synchronization disabled weet iemand hoe ik het in kan stellen? systeem : amd athlon xp 2400+ @ 2210 mhz msi kt4 ultra 512 mb DDR ram pc333 sapphire ati radeon 9500 pro (niet geoct)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...