Ga naar inhoud

Gaarne advies videokaart


Aanbevolen berichten

Ik wil Z.S.M een nieuwe videokaart kopen. Mijn huidige een GF2 7700 Asus met tvout heb ik nl aan iemand beloofd. :wink: O ja, mijn pc: 1 ghz AMD met 512 geheugen. Ik speel veel spellen en dat moet dus goed lopen. Heel belangerijk is dat er een goede TV out opzit die het liefst mijn oude vertrouwde TVTOOL ondersteund. Ik ben niet erg op de hoogte verder maar als ik het forum zo lees is misschien de ATI R. 9500PRO iets voor mij !? Het budget is eigenlijk geen probleem maar niet zodanig dat ik er een nieuwe pc voor ga kopen. :D
Link naar reactie
//boss63 als je het niet weet waarom post je dan? :roll: CLub-3d, Hercules, connect-3d, etc etc, maakt allemaal niet veel uit. ga gewoon voor de goedkoopste. al die kaarten zijn goed namelijk. ze zijn namelijk allemaal het zelfde intern. de Club-3d en Connect-3d zijn goed en goedkoop. kijk o.a. op www.tweakers.net/pricewatch voor de laagste prijs.
Link naar reactie
Doe maar geen club 3D, die kaarten hebben slechte koeling. (ik weet) Leatek, Asus, Ati, Creative allemaal goed. (lees beter) En laat je niet gek maken. een nieuwe Pc is niet speciaal nodig als je spellen speelt: RTS en wat adventure. Maaar, als je zometeen C&C generals wilt spelen, even een andere proc kopen. Je hebt genoeg geheugen dus dat is mooi. Als je een andere videokaart gaat kopen kan je beter meteen een nieuwe voeding kopen. Ik neem aan dat je het volgende systeem zelf gaat bouwen? Een Enermax 350 watt moet voldoende zijn, is eigenlijk meer dan voldoende. Je zou met het oog op de toekomst ook nog een 400 watt kunnen kopen. wat ik zelf belangrijk vind van een voeding:''weinig lawaai'' ook als het systeem wat warmet wordt. Neem daarom een dualfan voeding. een goede moet je al hebben vanaf een € of 70,-
Link naar reactie
[quote:df1754af97="Salv"] Een Enermax 350 watt moet voldoende zijn, is eigenlijk meer dan voldoende. Je zou met het oog op de toekomst ook nog een 400 watt kunnen kopen. wat ik zelf belangrijk vind van een voeding:''weinig lawaai'' ook als het systeem wat warmet wordt. Neem daarom een dualfan voeding. een goede moet je al hebben vanaf een € of 70,-[/quote:df1754af97] Enermax of CWT of Antech/chieftec voedingen allemaal heel stabiel en stil.
Link naar reactie
[quote:25f3ff9d54="Salv"]Doe maar geen club 3D, die kaarten hebben slechte koeling. (ik weet) Leatek, Asus, Ati, Creative allemaal goed. (lees beter) [/quote:25f3ff9d54] De radeon 9500/9700 van CLub-3d heeft een prima cooling, niets mis mee, ik he de 9500, 9700 en de 9700 PRO van Club-3d getest en ze waren allemaal stabiel en prima. en jij Salv? Leadtek en Asus maken helaas geen ATI Radeon kaarten. Er zijn geen slechte ATI radeon 9500/9700 merken op de markt op dit moment.
Link naar reactie
[quote:f39baf5a51="antonio"]Ik wil Z.S.M een nieuwe videokaart kopen. Mijn huidige een GF2 7700 Asus met tvout heb ik nl aan iemand beloofd. :wink: O ja, mijn pc: 1 ghz AMD met 512 geheugen. Ik speel veel spellen en dat moet dus goed lopen. Heel belangerijk is dat er een goede TV out opzit die het liefst mijn oude vertrouwde TVTOOL ondersteund. Ik ben niet erg op de hoogte verder maar als ik het forum zo lees is misschien de ATI R. 9500PRO iets voor mij !? Het budget is eigenlijk geen probleem maar niet zodanig dat ik er een nieuwe pc voor ga kopen. :D[/quote:f39baf5a51] TVTool is toch speciaal voor nVidia kaarten? of werkt dat ook met een Radeon? Voor de rest ben ik het met de meute eens, een Radeon 9500 (pro) is een goede kaart en gelijk dx9, kun je tenminste alle testen zien straks met 3dm03 ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...