Ga naar inhoud

ISA grafische kaart verwisselen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een oude Intel i486 DX. Nu is het probleem van deze bak dat de videokaart het niet meer doet. Dus ik heb een nieuwe oude videokaart gekocht die het ook doet. Het probleem is echter dat op het moment dat ik de oude kaart er uit haal en de computer aan doe het beesje ineens gat piepen. Niet een paar achterelkaar, maar een piep die eeuwig door gaat. Nu dacht ik dat als ik de nieuwe oude isa kaart er in doe, dan zal hij wel ophouden met piepen, maar niet dus. Hij houdt pas op als ik de oude isa kaart er weer in doe. Mijn vraag nu is of iemand weet hoe dit probleem op te lossen. Hoe vervang je een ISA grafische kaart? Groetjes Elmar
Link naar reactie
Als ik bovenstaande zo lees, haal je de oude kaart eruit, zet je de computer aan en doe je de nieuwe kaart erin? Ik ga er van uit dat je het wat ongelukkig getypt hebt...... Als je computer piept mét de nieuwe kaart er in kan het liggen aan instellingen op de nieuwe videokaart, of je nieuwe kaart is gewoon kapot.... Of je ouwe kaart is nog heel, en het ligt aan je moederbord....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...