Ga naar inhoud

Geen secundair beeldscherm(TV) in te stellen


Aanbevolen berichten

:( Ik heb de gigavideo 70(Marmitek) set om draadloos vanaf mijn PC DVD of films op de TV te kijken. Na het starten van de dvd komt er geen beeld op de TV. Als ik bij de settings van de [b:8a3bad1977]ASUS V8200 T2 [/b:8a3bad1977], nvidia geforce3 TI200 videokaart het aparaat TV selecteer krijg ik de Windows XP desktop op de tv te zien en is mijn PC monitor zwart. Dus de verbinding van de gigavideoset werkt goed. De vraag is nu hoe krijg ik wanneer ik een film start deze op vol beeld op de tv te zien. Bij de instellingen van de videokaart kan ik [b:8a3bad1977]geen secundair beeldscherm selecteren[/b:8a3bad1977]. Ligt dit aan de videokaart? Ik heb de laaste nvidia drivers 41.09 geinstalleerd. Heeft iemand hier ervaring mee ??
Link naar reactie
Secundaire beeldschermen kun je alleen selecteren bij grafische kaarten met multi monitor ondersteuning. De GF3 heeft dat dus niet. Beeldvullend kan zover ik weet alleen met TVtool en een registry hack. Maar hoe dat werkt staat wel op de site uitgelegd. www.tvtool.de. PS programma is niet gratis. Kost dacht ik 10 euro maar als GeForce 3 gebruiker een onmisbare tool. Je hoeft dan niet meer je monitor uit te schakelen. Check gewoon even de site voor de werking van dit programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...