Ga naar inhoud

TVTool en TVchip


Aanbevolen berichten

Ik heb misschien een stomme vraag. Ik wil TVTool gebruiken omdat ik met mijn grafische kaart GeForce2 MMX 100/200 geen beeld op mijn tv krijg. TVtool herkent mijn tv chip echter niet. Ik heb dus de grafische kaart uit de pc gehaald om te zien of er wel een tv chip in zit. Op die kaart staat Pinnacles Products en niet NVIDIA. Hoe herken je de GeForce kaart in je computer. Heb ik eigenlijk wel een GeForce kaart of een StudioDC10 Capture kaart? Kortom, hoe ziet de GeForce 2 MMX eruit. Groeten, Joop.
Link naar reactie
Hartelijk dank voor je antwoord. In ieder geval veel stof om te lezen en interessant. Ik leid eruit af dat mijn GeForce chipset op het moederbord zit en dat de kaart waarop TV out zit de videocapturekaart is. Die hoort bij Studio DC10 Plus en werkt niet onder XP. Klopt het dan dat de GeForce kaart geen TV out heeft omdat deze op het moederbord zit? Als dat zo is kan ik waarschijnlijk niet via de pc een dvd spelen op mijn tv. Is deze conclusie ook juist? Groeten, Joop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...