Ga naar inhoud

Help: Club3D Radeon 9000XT doet het niet goed


Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb vanmiddag bovenstaand kaartje gekocht. Maar in Windows XP bevriest het system soms plotseling. Ook het bios geeft een fout, maar dat is allemaal wat ingewikkeld, omdat ik een compaq-systeem heb. Het bios geeft aan dat de configuration incorrect is. Wat zou het kunnen zijn? Mijn systeem: Compaq Professional Workstation AP400 400MHz, BX-chipset 256MB intern Maxtor 60GB Compaq 4,3 GB scsi Leadtek WinTV2000 XP bvd
Link naar reactie
bedankt. Volgens Compaq heeft deze pc wel agp2.0, dus dat moet goed gaan. Moet ik alle opties langsgaan? Ook die van geheugenlocaties e.d.? Nou ja, ik probeer het wel even. Als de kaart te veel stroom trekt, wat dan? Ik begreep dat er 3,3 en 5v kaarten bestaan, en dat heeft dan ook te maken met hoe het agp-slot eruit ziet ofzo.
Link naar reactie
nee, 1.5V en 3.3V kaarten. Maar dat moet niety uitmaken, je hebt voor beiden support als het goed is. Wel kan je nog even proberen of je ergens je 3.3V voltage zien kan, je kan namelijk evengoed wel een stroom probleen hebben. De vorige Compaq die ik onder handen had was het alleen even in bios kijken of alles goed stond, saven en toen was die melding weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...