Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil graag een zwaardere videokaart kopen, maar ik heb er niet echt veel verstand van en dus hoop ik hier wat meer te weten te komen. Het is een Packard Bell computer en deze gegevens heb ik ervan: Serienummer: T500400135 Model: Iconnect 1700c RW Microprocessor: Celeron 700 Mhz RAM geheugen: 320MB RAM dynamisch gedeeld met video (DVMT) Videogeheugen: 8MB Intel i810-L Direct AGP - Dynamisch video Harde schijf: 20GB UDMA-66 Harde Schijf 4400 rpm Moederbord: Houston Fax/Modem: Modem 56kbps V.90 Data Fax Geluidskaart: 64 Voices Stereo Sound Besturingssysteem: Windows XP Proffesional Als het goed is zit er al een 8MB videokaart (OnBoard) in maar die moet je als het goed is ook kunnen uitschakelen als je er een nieuwe in wilt zetten. Weet iemand ook hoe dat moet??? En er zijn nu nog 3 PCI sloten vrij, maar zijn dat ook de sloten waar videokaarten in moeten??? Kan iemand mij advies geven over welke videokaart ik het beste kan kopen als het maar niet heel duur is??? Volgens mij zit er geen AGP slot op dit moederbord. Maar wat zijn de uitbreidingsmogelijkheden qua PCI videokaarten???
Link naar reactie
Ik denk dat je beter een nieuwe computer kan kopen en warom moet je nouw zo'n merk computer hebben, laat dan tenminste ééntje in de winkel samenstellen, maja upgrades bij een merk computer zijn lastig, als je dan een nieuwe videokaart er in hebt heb je grote kans dat íe het niet doet omdat merkcomputers speciaal gemaakt zijn op die onderdelen wat je hebt. En trouwens, als het werkt dan kun je hoogstens een gf2mx er in zetten en dan ben je oud spul aan het kopen, dus koop maar gewoon alles nieuw. EN ASJEBLIEFT GEEN :evil: MERKCOMPUTER :evil:
Link naar reactie
Er zit een i810 chipset op dat moederbord. die ondersteund geen AGP slot. en dat moederbord heeft er dan ook geen een, zoals je zelf al aangeeft. Je zult dus een PCI videokaart moeten kopen. De PCI snelste kaart die je erop kwijt kan is een GeForce 2 MX 400 PCI dat is al een heel stuk sneller dan die On-board videokaart die je nu heb
Link naar reactie
Je systeem is buiten de videokaart nog snel genoeg, het is dus zeker de moeite waard om er een nieuwe PCI videokaart in te zetten. Kijk even bij Alternate.nl zij hebben onder andere de ASUS V7100/T Pro PCI met TV-out!! Deze is heeft verder 32 MB SDRAM en is gebasseerd op de nVidia GeForce2 MX-400 chipset.
Link naar reactie
Systeem is niet het nieuwste maar een Celly 700 is helemaal niet slecht. Het wordt ietsjes duurder, maar je kan overwegen een goedkope fcpga mobo aan tye schaffen en dan kan je een geforce2 MX of zo erin zetten. Red Dragon, BA en nog een paar van onze video freaks kunnen je excat aangeven welke video kaart je dan het beste kan nemen. Zou eens een rekensommetje maken mbv tweakers.net
Link naar reactie
Denk dat ik dan maar ga voor de GeForce2 MX 400 PCI (64MB) bij voorkeur. Maar maken de hoeveelheid MB's van de videokaart nog iets uit voor mijn systeem anders denk ik maar dat ik een 64MB kaart koop, want 128MB is er geloof ik niet voor PCI, tenminste kan ik nergens vinden. Of weet iemand anders of 128MB kaarten er voor PCI sloten zijn???
Link naar reactie
Er zijn geen 128mb videokaarten voor PCI bij een Geforce 2 MX 400 maakt het niet uit of je 32 of 64mb heb. ik zou gewoon voor de goedkoopste gaan en niet voor de 64mb. omdat dit totaal geen snelheids winst oplevert. Dit komt omdat de GeForce 2 MX 2 pipelines heeft ipv 4 zoals de GeForce 2 gts/ti/pro Hier door levert hij niet snel genoeg data aan het geheugen en heeft het weinig zin om meer dan 32mb te hebben. als je me niet gelooft dan zal ik wel wat bewijzen posten
Link naar reactie
[quote:0153b82556="hjs"][quote:0153b82556="micky.g"]wie zou er nu aan jou oordeel twijfelen dragon? :lol:[/quote:0153b82556] [b:0153b82556]Ik[/b:0153b82556], dat is een hobby van me ;) :roll:[/quote:0153b82556] Don't Fuck with a Dragon [img:0153b82556]http://www.uniquehardware.co.uk/server-smilies/contrib/edoom/Wizard.gif[/img:0153b82556]
Link naar reactie
[quote:a25cfeb4b2="Red Dragon"][quote:a25cfeb4b2="hjs"][quote:a25cfeb4b2="micky.g"]wie zou er nu aan jou oordeel twijfelen dragon? :lol:[/quote:a25cfeb4b2] [b:a25cfeb4b2]Ik[/b:a25cfeb4b2], dat is een hobby van me ;) :roll:[/quote:a25cfeb4b2] Don't Fuck with a Dragon [img:a25cfeb4b2]http://www.uniquehardware.co.uk/server-smilies/contrib/edoom/Wizard.gif[/img:a25cfeb4b2][/quote:a25cfeb4b2] sorry menner de lelijke draak :-? :roll:
Link naar reactie
Ik zal het dit keer door de vingers zien, ook dat je me weer uitscheld. Volgende keer zal ik je dorp moeten vertrappen, vebranden en al je waardevolle spullen naar me grot slepen, zoals een echte draak betaamt. [img:34a02e86d7]http://www.livejournal.com/img/mood/growf/dwaggins/angry.gif[/img:34a02e86d7]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...