Ga naar inhoud

Probleem videokaart


Aanbevolen berichten

Dat systeem is ook niet echt heel erg sterk. de meeste 3d games zul je niet kunnen doen daarmee. de Celeron 300 met 64mb is daar niet sterk genoeg voor. zelfs een GeForce 4 MX 400 (Asus V8170) gaat daar niets aan veranderen de beste drivers voor die kaart zijn [b:8e19c55baa]NIET[/b:8e19c55baa] de 28.32 maar de [b:8e19c55baa]29.42[/b:8e19c55baa] die kan je dowloaden www.guru3d.com en sinds vandaag ook officieel van www.nvidia.com
Link naar reactie
[quote:52b114a136="Marcel de Reus"]Ik denk gewoon dat je systeem het niet trekt, Fifa 2002 is nog redelijk zwaar en het vereist ook veel geheugen en 64 MB is nou niet echt veel :( Waarom speel je niet gewoon 2001? Dat draait waarschijnlijk beter en ik vind hem persoonlijk veel beter dan 2002.[/quote:52b114a136] Die heeft het zelfde probleem
Link naar reactie
OK, doet je PC dat als je echt een wedstrijd wil gaan spelen of het hele spl nog op moet starten? Als hij op zwart gaat bij een wedstrijdspelen dan is je systeem gewoon niet sterk genoeg of er zit toch nog iets mis. Je kunt eventueel proberen bij 3dsetup van Fifa de resolutie op 640 te zetten al is het beeld dan wel belabberd. Kijk dan gelijk ff of je onder de renderen jouw Asus kaartje ziet staan, want dat moet. Als ie het dan nog niet doet, probeer dan hem bij renderer is op Software Renderer (beeld is dan k*t pixel van 1 bij 1 cm :( ) ze zetten dan moet hij het gewoon weg wel doen :-? Bij mij draaide Fifa 2001 op alles high en op 1280x1024 harstikke soepel met een P3 450 en GF2 MX 200 32MB. En bij Fifa 2002 ging hij een heel klein beetje stotteren als ik hem helemaal op High zette. (Ik ben er nu overigens achter gekomen dat Fifa 2002 van zichzelf schokt en niet lekker draait, ik ben nogal precies en ik mer dat gewoon op sommige momenten of mijn AMD2000+@2300+ met GFti4400 moet het niet trekken ;) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...