Ga naar inhoud

Welk merk bouwt volgens jou de beste videokaarten


Aanbevolen berichten

Op verzoek de volgende poll... Heb je een ATI Radeon dan heb je de keus uit Build by ATI of Powered by ATI. In het laatste geval heb je dus geen originele ATI kaart ;) Zelfde geldt voor nVidia GeForce kaarten. nVidia maakt zelf geen grafische kaarten dus kun je niet op nVidia stemmen... Verder gaat het om uitgebrachte kaarten. De Parhelia bestaat nog niet.... Poll is niet oneindig dus ik heb een selectie moeten maken Heb zelf voor Leadtek gestemd. In mijn ogen de beste kaarten qua prijs-prestatie-tweak
Link naar reactie
[size=18:e77b479cf3][b:e77b479cf3][color=blue:e77b479cf3]LEADTEK!![/color:e77b479cf3][/b:e77b479cf3][/size:e77b479cf3] [img:e77b479cf3]http://www.unique-hardware.co.uk/server-smilies/ups/supersaiyan2mvegeta/dogpile.gif[/img:e77b479cf3] Maken al jaren goeie kaarten en ook nu weer met de GeForce 4 MX en GeForce 4 ti
Link naar reactie
[quote:388e16bea4="anthony2u"]Ga toch weg met je creative! Ze maken wel leuke planken hoor...maar ze behoren niet tot de beste... geef maar een URL van die benches dan! :D[/quote:388e16bea4] Hier begint et. http://www6.tomshardware.com/graphic/02q1/020304/geforce4-07.html Zoals je zult zien zitten de prestaties van de 3 geteste boarden (Geforce 4 ti4600's van ASUS, Creative en Leadtek) heeeel dicht bij elkaar. Dis ook wel logisch natuurlijk, de chipsets zijn gewoon hetzelfde. Soms scored de ene wat hoge dan de ander, en andersom, ik moet btw wel zeggen dat die Leadtek er erg leuk uitziet. Hier 9 plaatjes van de 3 plankies: http://www6.tomshardware.com/graphic/02q1/020304/index.html
Link naar reactie
[quote:4f9277b710="anthony2u"]Ga toch weg met je creative! Ze maken wel leuke planken hoor...maar ze behoren niet tot de beste... geef maar een URL van die benches dan! :D[/quote:4f9277b710] Ik bedoel het btw ook in prijs/kwaliteit verhouding. Hier kost de: -Creative GF4 ti 4600 485euro -Asus GF4 ti 4600 529euro -Leadtek GF 4 ti 4600 539euro Ik heb gewoon eht goedkoopste uitgezocht hier in Haarlem...
Link naar reactie
Dat noemen ze nou modden. Ik had ook een HHC-001 CPU-koeler van Coolermaster, wat een takke herrie gaf dat ding. Heb ik van alu een trechter gemaakt van 92mm naar een 60mm fan (oue was 60mm). Zit nu een onwijse stille 92mm fan op, koelt nog ietsjes beter ook (idle 29 graden, stressed 32 graden)
Link naar reactie
Ik koop meteen een goede videokaart.. dan hoef ik hem ook niet te Modden. enige wat ik zou modden is Artic Silver III tussen me Mega Leadtek cooler doen en me chipies. //Anthony De Leadtek maakt met zijn Dual fan zlechts 40db kabaal zoals je kan zien op de link die ik gaf. Mijn Casefans maken meer lawaai. ik heb geen last van mijn Leadtek GeForce 4 ti 4400
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...