Ga naar inhoud

nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar een goeie videokaart waar ik vooral games mee kan spelen. ik heb nu een intel 82810 onboard geval, dus ik ben aan vernieuwing toe. ik heb trouwens win xp pro, als dat nog verschil uitmaakt. mijn moederbord is niet zo heel goed meer, er kan max een pIII 850 mhz op (heb nu een celeron 700), maar er zit wel een AGP slot op. iemand een idee?
Link naar reactie
[b:daf1ffb2b0]Club3D ATI Radeon 7500 64MB TV € 124,00[/b:daf1ffb2b0] Moet je 4 Euro bijlegen en dan heb je een kaart die sneller is dan de GeForce 4 MX 420/440 en ook sneller dan de GeForce 2 pro/ti De Radeon 7500 van Club 3d is een snelle en goede kaart. en erg leuk in jou systeem. De 124 euro prijs komt weg bij http://www.wintelco.nl Kan zijn dat ie elders nog goedkoper is.
Link naar reactie
mmm.. ik zit net in het boekje van Club-3d te kijken wat jij ook heb. Ik denk dat dit de 230/366 is en die met TV-out en DVI is de 270/460. Slashhead heeft de 270/460 getest.. die versie kost 140 Euro. das 20 Euro boven het budget. Maar die Club-3d Radeon7500 (230/366) kaart blijft voor de Topicstarter een leuke kaart.
Link naar reactie
Ik heb inderdaad de Club3D radeon 7500 D/T in mijn bak gehad en die loopt nagenoeg gelijk op met een GF4MX440. In de meeste apps is de GF4MX440 sneller maar zo nu en dan ook de R75. In hogere resoluties wordt de R75 steeds sneller t.o.v. de GF4MX440. Wat de GF2Ti betreft, de kaart heeft soms TV-out maar geen multi monitor support. Dus de tv moet te zien zijn vanaf je toetsenbord om instellingen te kunnen doen. met de R75 heb je hier geen last van. Die kan beeld op monitor en TV tegelijk zetten. Daarbij heeft de Club3D R7500 D?T ook nog eens dual VGA aansluitingen. Dus twee monitoren aansturen.
Link naar reactie
XXX sorry van dat, maar ik heb net nog ff het boekje van m'n moederbord nagekeken, en ik zag dat ik GEEN agp slot heb!!! 3x PCI, 1x ISA, 1x AMR ......... zijn er goeie videokaarten voor een van deze sloten, of is het nu handiger om te sparen voor een nieuw moederbord enz enz enz.... [ Dit bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-04-06 17:14 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...