anoniem Geplaatst: 19 november 2001 Delen Geplaatst: 19 november 2001 hallo,ik heb wel eens de neiging om me te masturberen achter mijn pc. nu is onverhoopt zaad in het randje tussen het glas van de monitor en het kunstof gelopen. Ik dacht dit kan geen kwaad. Echter nu ik mijn pc veel gebruik en de monitor dus goed warm wordt begint dit een enorme schroeilucht te genereren. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, zo ja hoelos ik dit probleem op??? het is een Compaq V50 monitorGroeten from Sjampoo Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2001 Mischien meer eieren eten :wink: en watten gebruiken.[This message has been edited by Slashhead (edited 19-11-2001).] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2001 Valt in de categorie van 'meest originele posts'... :wink: Ik denk dat het monitor open maken en schrappen wordt. :grin: :grin: [This message has been edited by Eddy van Wuyckhuyse (edited 20-11-2001).] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2001 Kan inderdaad bij 'origineelste post' gaan horen. :grin: :grin: :grin:Het eerste wat zo in me opkomt (naast het openen van de monitor) is kijken of je er met een naald bij kunt en het eruit kunt peuteren/krassen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2001 quote:Originally posted by Sjampoo: hallo,ik heb wel eens de neiging om me te masturberen achter mijn pc. nu is onverhoopt zaad in het randje tussen het glas van de monitor en het kunstof gelopen. Ik dacht dit kan geen kwaad. Echter nu ik mijn pc veel gebruik en de monitor dus goed warm wordt begint dit een enorme schroeilucht te genereren. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, zo ja hoelos ik dit probleem op??? het is een Compaq V50 monitorGroeten from SjampooQm dit in vervolg te verkomen moet je de stoel 90 graden draaien. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2001 quote:Originally posted by stelf01: Qm dit in vervolg te verkomen moet je de stoel 90 graden draaien. :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2001 huh------------------ [This message has been edited by daytona22 (edited 11-12-2001).] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2001 Lekker :smile: NOT hehehe Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2001 quote:Originally posted by stelf01: Qm dit in vervolg te verkomen moet je de stoel 90 graden draaien.Huh? Welke richting? Achterover 90 graden? Dan krijgtie alles over zichzelf heen en is ook niet de bedoeling denk ik. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2001 quote:Originally posted by Sjampoo: hallo,ik heb wel eens de neiging om me te masturberen achter mijn pc.Groeten from Sjampooprobeer het ook eens VOOR de PC :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Is het nog gelukt om je monitor schoon te krijgen? Je kunt het eventueel nog proberen met van die schoonmaakspray voor monitoren. Greet surreal Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 OMFG......ik lag helemaal vlak toen ik deze topic zat te lezen :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Toppie topic :wink:))) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Tja, waar je monitor wel niet voor kan dienen :grin: :grin: :grin: Sander Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Nou er toch een topic over is, heb hier een laptop staan en daar zitten vingervlekken op het scherm, maar hoe maak je zo'n scherm nu schoon zonder dat ik met een paar cm aan dooie pixels zit :smile: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Speedy zo'n scherm is alleen om naar te kijken... Je kunt verder met die plaatjes niks doen :grin: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Speedy, je kan het schoonmaak middel van Sjampoo proberen! (mocht het te weinig zijn nodig je een paar vrienden uit, gezellig aan de handenarbeid :lol: ) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Gaat weer lekker heren :smile: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Het was iets met "er om vragen" :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 LOL.. :grin: Zit niets anders op dan een nieuwe monitor kopen. deze heb je helemaal Vern##kt. :razz: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.