Ga naar inhoud

koeling-probleem


Aanbevolen berichten

Vertel eens meer over je config. Hoe zit et verder in de kast met de koeling. Zijn de kabels in de kast, netjes samen gebonden? Als de pc al een tijdje draait, kunnen de koelers vies worden, en daardoor minder koeling geven. Is de koeler wel goed aangesloten op het moederbord. + en - nietverkeerd om. Als de koeler goed werkt, heb je denk ik las, van een slechte airflow.
Link naar reactie
Oei. Dat er droog uitziet verbaast me niet. Maar als de CPU terug moet, de oude pasta voorzichtig verwijderen en nieuwe aanbrengen. Maar ik sluit de mogelijkheid niet uit, dat de CPU brak word. Maar ke kunt het proberen met nieuwe pasta, en de koeling werkt goed, is het probleem duidelijk. Maar hoe oud is de CPU? Of ben je soms stout geweest en heb je de CPU overclocked?
Link naar reactie
Als het kan, schroef de fan er even af. Daaronder zit een blok met ribbels. Verwijder daar ook de stof. Voor het schoonmaken van die dingen, gebruik ik een busje met geperste lucht. Als fut hebt, kun je zo ook alle slots schoonmaken. Had eerder ook temps van 75c, nu nog maar 32c. Ik heb toen alle slot leeg gemaakt en gereinigd. Het stof naar een hoekje beblazen, en met de stofzuiger voorzichtig opgezogen. Alles werkt weer als een speer. Ik hoop dat het jou ook helpt. Meld je het nog even, of het gelukt is. We zijn hier ook gek op goed nieuws. Suc7.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...