Ga naar inhoud

Harde schijf kapot?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een vraag. Het gaat om een notebook HP Pavilion dv7. Ik draai een zelftest voor de harde schijf en dan tijdens de test valt de computer uit. Kan ik hieruit concluderen dat de harde schijf kapot is? Ik heb het nu al twee keer gedaan en steeds hetzelfde probleem. Opstarten in veilige modus lukt ook niet. Het probleem waarmee het begon, was dat er wel verbinding was, maar hele trage internet. Ik heb de computer geformatteerd, schone installatie erop en tot zover gaat het goed. Maar bij opnieuw opstarten, blijft hij ergens hangen. Bij veilige modus blijft hij hangen bij de drivers; crcdisk.sys. Het uitvallen gebeurt dus niet tijdens het formatteren en installeren. Ik hoor het graag.
Link naar reactie
Inmiddels heb ik wel weer kunnen opstarten en één ander kunnen installeren. Helaas blijft de draadloze verbinding slecht internet geven, met de Dlink. Probleem is dus niet opgelost. Blijf ik dus met de vraag zitten of de harde schijf nog wel goed is. Als de harde schijf niet meer helemaal oké is, kan dit dan een trage internet, draadloos, geven? Of is dit een apart probleem? Internet met kabel geeft geen problemen. Inmiddels een test gedraaid op HD Tune en daar kwam wel wat uit, maar ik kan het niet beoordelen. Reallocated Sector Count/current 100/Worst 100/Treshold 5/Data 65537/warning Reallocated Event Count/Current 100/worst 100/Treshold 0/Data 1/warning Interface CRC Error Count/200/191/0/1408 Kan iemand dit voor mij vertalen? [/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...