Ga naar inhoud

Nieuwe game pc samenstellen met de GTX780


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een game pc samenstellen en er is op dit moment niet echt een budget, ik wil graag dat hij behoorlijk high end is. dit is wat ik op dit moment bij elkaar heb en ik denk dat ik graag de GTX780 erin wil bouwen alleen kom ik er niet echt over uit van welke fabrikant ik de videokaart moet kopen. [url]http://i.imgur.com/bgeYuYR.png[/url] Zoals je ziet zit er geen behuizing bij aangezien ik de CM 690 II Advanced al thuis heb staan. Ook zit er nog geen processorkoeler bij aangezien ik zowel de processor als de videokaart in een watercooling loop wil zetten over een maand of 2. De optische drive ontbreekt ook maar die heb ik nog wel liggen net zoals een windows licentie. Ik ben benieuwd of jullie nog aanpassingen/opmerkingen hebben en ik zou ook graag horen welke GTX780 jullie zouden nemen, hier wel in gedachte nemende dat er later een waterblock op komt. Alvast bedankt
Link naar reactie
Tjsa, zelf vind ik die GTX 780 maar een dure kaart. Met 2 x GTX 770 in SLi heb je voor ietsje meer geld veel betere prestaties. En die GTX 770's worden helemaal niet zo warm, dus dan is waterkoeling ook niet echt nodig. http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_770_sli_review,24.htm Wat voor monitor(en) heb je hierbij eigenlijk in gedachte? Ik denk dat anderen op dit forum een dergelijke opstelling je ook zullen afraden, want echte die-hard gamers vind je hier niet. Wellicht kun je voor een beter advies vwb. een dergelijk systeem beter terecht op het forum van Tweakers of die van HWI.
Link naar reactie
Waterkoeling is mooi, maar best kostbaar en niet heel eenvoudig te installeren. Aangezien de huidige hardware (processor, videokaart) niet zo warm wordt, zou je het eerst eens kunnen proberen zonder waterkoeling maar gewoon op luchtkoeling. Wellicht valt het geluidsniveau (ook na een tijdje intensief gamen) nog steeds reuze mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...