Ga naar inhoud

pc met AMD A6 3670 (4x2.7Ghz) processor


Aanbevolen berichten

Ben aan een nieuwe pc toe. Wil hier redelijk mee gamen, wil wel alles kunnen spelen, maar als ik wat concessies aan instellingen voor games moet doen, vind ik dat niet heel erg. Nu had ik het volgende in gedachten (noem alleen ff de belangrijkste componenten): processor: AMD A6 3670 quad core 4x2.7GHz geheugen: 4 Gb moederbord: Gigabyte A55M-DS2 videokaart: Saphire Radeon HD5670, deze heb ik nog in mijn oude pc zitten en ben zeer tevreden over deze kaart. Vraag me af hoe dat met de geintegreerde videochip in de processor zit, is de HD5670 dan nog wel een zinvolle toevoeging? Kortom: kan ik met dit systeem gamen?
Link naar reactie
Ik denk dat ik ook mijn oude pc kan upgraden. De bottelneck is nu de processor bij de nieuwste games. Welke processor raden jullie mij aan? configuratie huidige pc: processor: Intel Pentium D925 3.0 GHz socket 775 geheugen: 4 Gb moederbord: MS-7255 v2 (Procestechnologie 65 nm, CMOS, Cu, Low-K Inter-Layer, High-K Gate, Strained Si) videokaart: Saphire Radeon HD5670
Link naar reactie
Zonde als je bij een nieuw systeem al concessies zou moeten doen. Met dat budget game systeem met Intel Pentium G620 en Radeon HD6850 videokaart zul je veel minder concessies hoeven te doen dan een systeem met veel duurdere processor waarin je je Radeon HD5670 zou willen hergebruiken. De videokaart is nl. het allerbelangrijkste component van een gamesysteen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...