Ga naar inhoud

Samengestelde PC, tips?


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Ik ben al een poosje op internet aan het zoeken naar onderdelen voor mijn nieuwe pc. Dit wordt een game pc. (niet extreem) Randapparatuur heb ik niet nodig. Dit zijn de specificaties: CPU koeler: Cooler Master Gemin II SF524 Grafische kaart: XFX Radeon HD 6970 CPU: Intel Core i7-2600K Voeding: Cooler Master Silent Pro M 700W Behuizing: Sharkoon Scorpio 1000 Moederbord: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 Harde schijf: Western Digital Caviar Green, 2TB, 3.5", SATA 600 Geheugen: Corsair 16 GB DDR3-1600 Quad-kit Totaal bedrag: ¤1160 Harde schijf, geheugen en CPU zijn misschien wel overbodig, maar dan heb ik altijd nog ruimte om dingen te doen waar de CPU etc. nog van pas komt. Hebben jullie op- of aanmerkingen, verbeteringen, dan hoor ik dat graag! mvg, Werner
Link naar reactie
Als je geen zware, multithreaded opgezette applicaties gaat draaien, neem dan liever de stukken voordeligere Core i5-2500K. Scheelt je in games practisch niets aan prestaties. Qua voeding kun je ook wat besparen door bijv. een 550W XFX voeding te nemen. Neem qua harddisk liever een WD Black i.p.v. een Green, dit kan je flink schelen in prestaties. Of nog beter, een SSD schijf als je niet zo heel veel schijfruimte nodig hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...