Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik zit ook met het "blue screen" probleem: windows 7 homepremium 500 gb harde schijf 4gb werkgeheugen intel core i3 processor hd5650 grafische kaart. ik krijg de melding als ik probeer bestanden te openen: ik wil bijvoorbeeld een plaatje uploaden met imageshack> ik klik op bestand openen> ik kan dan kiezen in mn bestanden, en dan valt mn laptop uit, en krijg ik het blue screen melding. het gebeurt bij meerdere sites, ligt dus niet aan imageshack. helaas kan ik geen plaatje van de melding uploaden dus. als ik de laptop opnieuw opstart krijg ik de melding dat windows onverwacht is afgesloten en vervolgens hersteld: gebeurtenis van probleem: BlueScreen versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3 landinstelling-id: 1043 bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem: C:\windows\minidump\031811-40014-01.dmp C:\users\mijnnaam\appdata\local\temp\WER-86939-0.sysdata.xml hoe kan ik het dumpfile lezen?> .dmp < en deze error voorkomen?
Link naar reactie
Check even deze link http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg463009.aspx Weet niet wat voor OS je gebruikt maar volgens mij zit er in Windows 7 een standaard Debug programma. Typ gewoon in de zoekbalk in start debug. Als het goed is kun je hiermee die dumpfiles lezen. Als je naar deze computer gaat en dan eigenschappen, onder geavanceerd kun je de opstart en herstelinstellingen aanpassen. Hier kun je aanvinken of je wil dat de computer automatisch reboot na een blue screen. Zo heb je meer tijd om mogelijke informatie op te schrijven over het probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...