Ga naar inhoud

Hulp nodig!


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een klein probleempje met mijn computer. Als ik soms games wil spelen bijv Red alert 3 of cod 4 dan gaat het beeld na ongeveer 5min lekker spelen met een hoog fps een beetje sloom doen. (lager fps geven en het lijkt net alsof hij slowmotion loopt :S)maar dat duurt ongeveer 10 seconden en dan is hij weer normaal voor 30 sec. En daarna begint het weer opnieuw. Ik heb net een nieuwe videokaart (Asus Gtx 470) en 4GB DDR2 RAM geheugen. Mijn harde schijf zit voor 1/4de vol en hij loopt op windows 7 home premium. Ik denk persoonlijk dat het aan mijn processor ligt (AMD athlon 64 x2 3.2GHZ) en aan de koeling daarvan. Hopelijk kan iemand mij helpen :D
Link naar reactie
[quote:335e72f27b="The Dragon"]Wat voor een voeding zit er in je systeem? http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_NVIDIA_GeForce_GTX/Asus/ENGTX470-2DI-1280MD5/419733/? Deze kaart verbruikt ongeveer 225W,dus wordt er een voeding van minimaal 550W geadviseerd.[/quote:335e72f27b] Een 700W coolermaster silentpro voeding dus dat moet geen probleem zijn. maar hij doet het bijna bij elk spel ook al staan de graphics op laag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...