Ga naar inhoud

Laptop geheugen kraakt en loop vervolgens eventjes vast


Aanbevolen berichten

Beste C!T, ers Mijn laptop een Packard Bell Easynote MX52. Begint eerst met een tik en dan heel veel tikjes achter elkaar. Dit doet hij een seconde en stopt dan heel even. Daarna doet hij het achter elkaar hetzelfde geluid. Ik ben samen met mijn laptop eens een keer gevallen over een hondenkussen. :P Nu denk ik dat mijn laptop harde schijf losjes zit. Ook enkele kabels denk ik zo. Maar als ik Windows 7 opstart met al die tikjes dan geeft hij een error. Als hij geen tikjes geeft komt hij verder dan het Windows logo. Als hij dan opgestart is begint hij weer met tikken. Als hij een error heeft dan moet ik Windows steeds weer opnieuw installeren waar ik geen zin in heb. Weet iemand het antwoord op mijn vraag of heb ik gelijk met dat geheugen. Groeten Harmen
Link naar reactie
[quote:4a173b4cd8="andre@home"]Die tikjes wijzen vaak erop dat het einde nadert.... je hebt nog geluk dat ie opstart. Ik zou maar snel backups maken van fotos, docs e.d. (als je dat nog niet gedaan hebt). Ik vrees dat je een nieuwe schijf moet kopen....[/quote:4a173b4cd8] Dat is niet het probleem de tikjes die zijn nu weg ik heb ze ook al dik 6 uur niet meer gehoord Ik zie wel tot wanneer de harde schijf ermee kapt. Daarna als ik jarig ben en dan nog geld genoeg over heb om een nieuwe harde schijf te kopen. Het is een wonder dat ik er alles mee kan doen. filmpje kijken spelletje spelen het kan gewoon nog. Zelfs als ik mijn treinspel er in gooi doet alles het prima.
Link naar reactie
[quote:51a847d0b6="Harmen015"]Mijn laptop een Packard Bell Easynote MX52. [/quote:51a847d0b6] Te beoordelen aan dit artikel [url=http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=2936]Packard Bell Easynote MX52,[/url] Zal deze waarschijnlijk een jaar of twee oud zijn. [quote:51a847d0b6="Harmen015"]Maar als ik Windows 7 opstart met al die tikjes dan geeft hij een error. [/quote:51a847d0b6] Origineel zat er Vista op. Ontstond dit probleem dan niet direct na de installatie van Windows 7? [quote:51a847d0b6="Harmen015"]Ik ben samen met mijn laptop eens een keer gevallen over een hondenkussen.[/quote:51a847d0b6] Was deze op dat moment dan ingeschakeld? [quote:51a847d0b6="Harmen015"] Het vreemde is als ik Linux download en op de PC zet is het getik weg. [/quote:51a847d0b6] Wellicht zou je voor alle zekerheid je harde schijf buiten Windows om, kunnen testen met de diagnostische software van de fabrikant. Dat zou je onder andere kunnen doen via de [url=http://www.ultimatebootcd.com/]Ultimate Boot CD.[/url] Waarmee je eventueel ook nog het werkgeheugen kunt testen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...