Ga naar inhoud

cpu 75 gr en computer loopt vast


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ik heb een vraagje.mijn cpu wordt 75gr.dit is veel te heet toch? mijn moederbord is een asrock 800 prescott type 775i65gv 400mhz ik heb laasten mijn cpu koeler erafgehaalt om stofvrij te maken.na stofvrij heb ik het er weer opgezet.maar nu loopt mijn pc steeds vast.en had hiervoor nergens last van.in de bios lees ik dat mijn cpu 75gr is waar kan dit nu aan liggen??? iemand die mij kan helpen hiermee alvast bedankt gr eddie
Link naar reactie
mmm nee niet gedaan oeps dus ik moet even nieuwe koelpasta halen.hoe duur is het ongeveer koelpasta?? heb het nog nooit gehaald denk dat dit het probleem is bedankt gerben :D heb ik nog een vraagje mijn geheugen kan tot 400mhz ddr mag ik absoluut geen meer als 400mhz er in doen??? .ik wou graag en pc geheugen van 1gb 667mhz er in stoppen of is dit niet mogelijk??
Link naar reactie
Koelpasta heb je al voor ¤ 1.50 of zo. Weet je hoe je het moet gebruiken? Je kunt er wel sneller geheugen in stoppen, maar dat heeft alleen zin, als je gaat overklokken. Als het niet duurder is, kan het overigens geen kwaad. Ik heb er PC8500 in zitten, was indertijd minder dan een euro prijsverschil. 667MHz is overigens niet juist, het is DDR wat draait op 333MHz FSB. Je hebt er nu waarschijnlijk PC5300 in zitten?
Link naar reactie
[quote:064744031c="gerben"]Koelpasta heb je al voor ¤ 1.50 of zo. Weet je hoe je het moet gebruiken? Je kunt er wel sneller geheugen in stoppen, maar dat heeft alleen zin, als je gaat overklokken. Als het niet duurder is, kan het overigens geen kwaad. Ik heb er PC8500 in zitten, was indertijd minder dan een euro prijsverschil. 667MHz is overigens niet juist, het is DDR wat draait op 333MHz FSB. Je hebt er nu waarschijnlijk PC5300 in zitten?[/quote:064744031c] ja ik denk wel hoe het moet.niet te dik en niet te dun opsmeren toch?? dus ik moet beslist overklokken voor ik er een andere(MEER)geheugen in doe.asrock 800 prescott ondersteund 400mhz dus als ik een kaartje van meer als 400mhz in doe .moet ik overklokken???hoe dat moet geen idee nog nooit gedaan! ik wil er graag meer geheugen in doen maar kan bijna geen een vinden die 400ghz ondersteund .wil graag dan een pc geheugen van ddr 2gb 400ghz (of 2x1gb 400mhz)die zijn er volgens mij niet.of zoek ik verkeert???
Link naar reactie
Processor en koeler goed schoonmaken, klein drupje op de processor, goed en dun uitsmeren met een pinpas of zo, koeler erop en er niet meer aankomen. Je moet niet overklokken. Maar sneller geheugen is meestal (veel) duurder. Als je niet gaat overklokken, geef je dus gewoon teveel geld uit. 400MHz is PC6400, en dat kun je in alle soorten en maten krijgen. http://www.azerty.nl/8-744/pc2-6400-800mhz.html
Link naar reactie
[quote:60ccae3423="gerben"]Processor en koeler goed schoonmaken, klein drupje op de processor, goed en dun uitsmeren met een pinpas of zo, koeler erop en er niet meer aankomen. Je moet niet overklokken. Maar sneller geheugen is meestal (veel) duurder. Als je niet gaat overklokken, geef je dus gewoon teveel geld uit. 400MHz is PC6400, en dat kun je in alle soorten en maten krijgen. http://www.azerty.nl/8-744/pc2-6400-800mhz.html[/quote:60ccae3423] oke gerben heel erg bedankt.dit gaat wel lukken denk ik met die koelpasta :D met die pc geheugen gaat dit ook wel goed komen maar beter duur dan niet te krijgen :D dus alle kaartjes passen er in die pc6400 ondersteunt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...