Ga naar inhoud

Pc Loopt Vast Zonder Melding


Aanbevolen berichten

Beste leden, Sinds een paar maanden geleden heb ik nieuwe hardware gekocht voor mijn pc , deze er natuurlijk ingestoken en had toendertijd een trial versie geinstalleerd van Windows 7. Nadat alles was geinstalleerd (dus ook de drivers) liep de pc steeds vast, de vastlopers kwamen voornamelijk voor onder het opstarten en tijdens het spelen van een spel. Ik moest dus soms de pc wel 3 tot 5 keer herstarten voordat hij eindelijk was opgestart. Als hij dan was opgestart kon ik hem wel gebruiken voor normaal gebruik (internetten , tekst verwerken enz). Nu heb ik steeds weinig tijd en had 2 weken geleden zondag eens even tijd om er naar te kijken, heb dit dus gedaan. Ik heb er windows Vista op geinstalleerd (omdat ik eerst dacht dat het aan de windows lag). Ik heb de pc dus vorige week geformatteerd en daarna windows vista 64-bit erop geinstalleerd. Wat denk je ? nog steeds dezelfde vastlopers , het moet dus de hardware zijn. Bij het vastlopen onder windows weergeeft hij verder ook geen melding en als ik het geluid heb aanstaan en hij loopt vast gaan de boksen storen /kraken. (Dit gebeurd zowel in windows 7 als in vista). Zelf zou ik helemaal niet weten wat het zou kunnen zijn (ook omdat hij geen melding weergeeft , alleen dat rare geluid). Misschien dat jullie mij verder op weg kunnen helpen?. Mijn hardware is als volgt: Processor: AMD phenom X4 met 3,2 ghz Moederbord: Gigabyte ma790fxt-ud5p Videokaart: ATI HD4870 met 512 mb Kast: Antec ninehunderd two Harde schijven: IDE hdd van 160 gb SATA hdd van 160 gb Geheugen: 4gb Corsair DDR3 1333mhz geheugen Ook de temperaturen komen niet boven de 40 graden. Als ik een stress test doe met everest loopt hij al vast na 1 minuut :( ! Alvast bedankt voor de hulp en het meedenken!.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...