Ga naar inhoud

wat moet ik kopen??


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw en ik heb niet heel veel verstand van computers alleen ik heb een pc met een pentium 4 2.80 ghz en nu is die volgens mij kapot gegaan toen ik de cooler schoon ging maken. Ik heb geen idee hoe maar toen ik hem weer opstartte ging mijn pc opeens vet laggen in games en op youtube en in het bootscreen van xp, ik snap er echt niets van maar nu wil ik dus nieuwe onderdelen kopen en dit heb ik gevonden tot nu toe: Dit heb ik nu: moederbord: asus p5gdc pro ram: 1gb processor: pentium 4 2,80ghz voeding: 300 watt hoeft niet nieuw gekocht: videokaart: MSI N9400GT-MD1G en al het overige zoals een harde schijf een dvd speler etc. dit wil ik gaan kopen: Moederbord: MSI 740GTM-P25 Ram: Buffalo 2 GB DDR2-667 Processor: AMD Athlon II X2 250 Totaal: € 147,- of: moederbord: MSI P31 Neo-F V2 Ram: Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-800 Kit Processor: Intel Pentium Dual-Core E5200 Totaal: € 143,50 voeding is volgens mij niet nodig anders kan dat altijd nog wel erbij maar wat zouden jullie aanraden? ik speel graag games zoals far cry 2 en nfs shift
Link naar reactie
[quote:8065abbf25="enzof1993"]waarom een nieuwe videokaart die heb ik namelijk net nieuw gekocht het is 1 van 1gb video memory dus die is wel goed neem ik aan en het probleem is sinds ik de cooler van het moederbord afgehaalt heb dusss....leg mij dan maar uit waarom ik dan een nieuwe videokaart moet kopen[/quote:8065abbf25] Je maakt een veel voorkomende fout. 1GB geheugen zegt helemaal [u:8065abbf25]niets[/u:8065abbf25] over de snelheid van de videokaart. Je hebt een GeForce 9400GT en die is aan de trage kant om goed games te spelen als FarCry 2 en NFS Shift. Maar misschien game je wel op 800x600 met lage details en vind je dat voldoende. Welke processor je neemt is niet echt van grote invloed, meer een persoonlijke voorkeur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...