Ga naar inhoud

Wie weet max. grootte HDD bij EP-BX3 moederbord?


Aanbevolen berichten

Ik heb een EPOX moederbord, EP-BX3. Op dit moederbord zit een BIOS van Award, versie 1.0A. van 1999. Via internet zou ik de BIOS kunnen opwaarderen naar een versie van 20-09-2000, waardoor de BIOS een HDD van max 65 Gb aan kan. Het downloaden lukt echter niet. Ook is het flashen risicovol. Weet iemend welke HDD-grootte de nu gebruikte BIOS-versie (1.0A) maximaal aankan ? Zo ja, dan graag even een berichtje. Bedankt alvast.
Link naar reactie
Kijk eens op de site van de schijfbakker of deze geen Disc Dynamic Bios Overlay tooltje heeft. Indien de bios eerst op default wordt gezet of wordt gerest is het flashen idd niet zonder risico maar wel een stuk minder. Misschien via een andere weg. http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=bios+epox+EP-BX3&btnG=Google+zoeken&meta=
Link naar reactie
Ik heb inmiddels je tweede optie uitgeprobeerd. De Update gedownload en volgens de erbij ontvangen instructies de BIOS geupdated. Alles is prima gelukt. Ook heb ik getest of de BIOS nu een Harde schijf van 60 Gb herkent en ook dat gaat prima. Dus..... mijn probleem is hiermee opgelost. Geweldig bedankt voor de service en vooral ook de snelle service. Ik kan nu weer volop vooruit. Nogmaals hartelijk bedankt. Jan Wolf
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...