Ga naar inhoud

ventilator draait kwart slag en stopt dan


Aanbevolen berichten

Na een week vakantie zette ik vanochtend m'n Packard Bell-laptop aan. Opgestart, ingelogd en het bureaublad in beeld. So far so good. Net toen ik wilde gaan beginnen ging het beeld op zwart. De powerknop brandde nog wel, maar verder niks. De usb-muis gaf ook geen rood lichtje meer. Kan gebeuren, voor de laptop is het ook vakantie geweest. Na een paar seconden wachten heb ik de laptop opnieuw aangezet, maar nu ging het al mis bij het opstarten. Het lampje van de Wi-Fi en de power-knop gingen branden, maar daar bleef het bij. Ik hoorde wel de de harde schijven draaien. Toen ik de onderkant van de laptop openschroefde zag ik dat de ventilator een kwart slag draaide bij het aanzetten, maar daarna stilviel. De laptop is zoals gezegd een Packard Bell: - MS-model MGP20 - PB93Q00986 - Vista Home De laptop doet verder niks meer. De harde schijven draaien gewoon, de lampjes van het opstarten branden. Maar verder gebeurt er niks. Geen piepjes en geen beeld. Valt de ventilator stil omdat het moederbord kapot is, of omdat de ventilator kapot is? Ik hoop het laatste, want die kan ik zelf nog vervangen. Of kan het probleem ook een andere oorzaak hebben?
Link naar reactie
O echt waar? Is dat onzin? En ik maar denken dat computers, net als mensen, echt opstartproblemen hebben na een vakantie. Gaan de computers ook naar het buitenland op vakantie? Maar genoeg sarcasme, bedankt voor je reactie. Het moederbord lijkt het probleem te zijn. Inmiddels een nieuwe laptop aangeschaft. Gister en vandaag bezig om alle gegevens en instellingen over te zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...