Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het valt me op dat er nog steeds gesproken wordt over zogenaamde 'Aldi-PC's' wanneer men het over Medion heeft; zijn er dan ook Super de Boer of Appie Heijn-PC's? Medion is een op zichzelf staand merk, dat de Aldi-keten gebruikt om (een deel van) haar producten te distribueren. Medion heeft echter ook een uitgebreide [url=http://www.medion.com/nl/]webshop[/url], waar meer producten verkrijgbaar zijn dan je bij de Aldi (of de Gamma, of Halfords, of Hema) kunt kopen. De selectie is in de Duitse webshop zelfs nóg groter. Het is denk ik ook niet vreemd, dat C!T adverteert met een aanbieding voor een Medion-systeem; als het een slechte PC zou zijn, zou C!T dat naar mijn idee nooit doen ;) !
Link naar reactie
Nou ik dan, heb vorig jaar een pc gekocht bij de aldi/lidle(is voor mij hetzelfde:S) En die is nu kapot ! moederbord en processor! Medion doet er moeielijk over Ik had een intel core2duo 2.2 ghz, 4gb werkgeheugen, nvidia 8600 gt Ik koop er nu een bij [url]www.dragoncomputers.nl[/url] En heb dus een vraag, zoek maar op het forum ;p Maar ik houd er neit zo van, als die van medion is zou ik het niet doen, Medion heeft geen goede kwaliteit! Die kant-en-klare massa pc's zijn niet degelijk denk ik/vind ik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...