Ga naar inhoud
  • 0

Aldi pc goed?

anoniem

Vraag

Ze hebben aankomende woensdag een computer in de aanbieding bij de aldi hier de specs: Intel core 2 duo processor E7400 (2.8 ghz, 1066mhz FBS, 3MB cache) Nvidea Geforce GT 230 DirectX 10 Grafische kaart met 512 MB DDR3 grafisch vermogen) 640GB harde schijf 4GB werkgeheugen Multistandaar DVD/CD brander inclusief Dual layer DVD-R en DVD+R 8-kanaals high definition audio eSATA aansluiting Inclusief toetsenbord en muis. Er zit windows vista home premium bij en je kan zonder lecentiekosten upgraden naar windows 7. Hij kost 499 euro. Is dat wat voor 499 euro? Ik wil er graag mee internetten, msnen en gamen niet al te zware games, games zoals Counterstrike source, Red alert 3, Cod 4, Cod 5. Counterstrike source draait op mijn pentium 4 met een 7600GT op high dus dat zal niet z'n probleem worden gok ik :lol: ik game op een 19 inch scherm :p MVD jordy[/quote]
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

• 0
Nou ik dan, heb vorig jaar een pc gekocht bij de aldi/lidle(is voor mij hetzelfde:S) En die is nu kapot ! moederbord en processor! Medion doet er moeielijk over Ik had een intel core2duo 2.2 ghz, 4gb werkgeheugen, nvidia 8600 gt Ik koop er nu een bij [url]www.dragoncomputers.nl[/url] En heb dus een vraag, zoek maar op het forum ;p Maar ik houd er neit zo van, als die van medion is zou ik het niet doen, Medion heeft geen goede kwaliteit! Die kant-en-klare massa pc's zijn niet degelijk denk ik/vind ik
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...