Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ze hebben aankomende woensdag een computer in de aanbieding bij de aldi hier de specs: Intel core 2 duo processor E7400 (2.8 ghz, 1066mhz FBS, 3MB cache) Nvidea Geforce GT 230 DirectX 10 Grafische kaart met 512 MB DDR3 grafisch vermogen) 640GB harde schijf 4GB werkgeheugen Multistandaar DVD/CD brander inclusief Dual layer DVD-R en DVD+R 8-kanaals high definition audio eSATA aansluiting Inclusief toetsenbord en muis. Er zit windows vista home premium bij en je kan zonder lecentiekosten upgraden naar windows 7. Hij kost 499 euro. Is dat wat voor 499 euro? Ik wil er graag mee internetten, msnen en gamen niet al te zware games, games zoals Counterstrike source, Red alert 3, Cod 4, Cod 5. Counterstrike source draait op mijn pentium 4 met een 7600GT op high dus dat zal niet z'n probleem worden gok ik :lol: ik game op een 19 inch scherm :p MVD jordy[/quote]
Link naar reactie
Ik heb zelf eens zo'n aanbieding gekocht, wat een miskoop en problemen met dat ding. Ik heb hem van ellende uit de raam gegooid. Je kunt misschien beter een op een AMD gebasseerd systeem samenstellen, dan kun je voor rond die prijs een leuk systeem hebben. Mijn advies doe het niet want meestal zit in deze PC's een hoop goedkope prut.
Link naar reactie
[quote:0c567d5e5e="Obi-wan-kenobi"][quote:0c567d5e5e="The Dragon"]Bij de Aldi moet je alleen levensmiddelen kopen. :?[/quote:0c567d5e5e]De computers bij de Aldi zijn (relatief gezien) van betere kwaliteit dan de levensmiddelen ... :lol:[/quote:0c567d5e5e]Kan je nagaan, als je je realiseert dat de etenswaren regelmatig als beste uit de bus komen bij tests van consumentenprogramma's ;-) Maar even ontopic. Voor dat geld is het geen verkeerde pc. JE moet er geen wonderen van verwachten, maar op een 19 inch scherm kan je best aardig gamen.
Link naar reactie
Medion PC Zeker. Heb er zelf ook 1 gehad. Hij ligt nu kapot en helemaal uitelkaar. AGP slot kapot ( verbrand ) na het begeven van de koeler. En dat was de 2e keer al want had al een keer eerder de koeler vervangen. Nu wil ik niet zeggen dat de pc verkeerd is maar ik had persoonlijk een andere gekocht.
Link naar reactie
Heb hem gekocht :D ben er tot nu toe redelijk blij mee :) Waarom redelijk? windows vista, AVG 8.5 free werkt niet goed resident shield gaat telkens uit :S En call of duty 5 gaf een paar keer errors tijdens het instaleren maar dat is al opgelost. Owja en call of duty 4 doet het aleen Singleplayer en multiplayer niet, maar ik gooi daar zo even patch 1,60 op en dan zie ik wel :) En als cod 4 het goed doet ben ik helemaal blij :D
Link naar reactie
Mensen, geen ruzie. Iemand koopt / stelt een PC samen om te doen wat HIj wil. Medion / Aldi PC's zijn al jaren een vaste waarde in Duitsland. Als sTS alleen een patch niet werkend heeft en daardoor zijn systeem even niet goed werkt sois Obi gaf al aan dat dan de laatste update erover moet. Verder als iemand een zelf samengestelde PC beter vindt: Mijn zoon draaide een Aldi P3 gedurende 4 jaar nadat t ding bij mij 4 jaar feillos draaide. Kom daar maar eens om...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...