Ga naar inhoud

Harde schijf klonen


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe hdd gekocht en ik wil mijn bestaande windows installatie 1 op 1 klonen. Ik heb mijn nieuwe hdd geplaatst in mijn pc en geformatteerd. Ik wil acronis true image gebruiken voor het klonen. Alleen ben ik bang dat na de reboot mijn tweede schijf niet wordt gebruikt om windows te starten. Situatie: 1 Oude Sata HDD (Secondary Master) 2 Nieuwe Sata HDD (Secondary Slave) Na het klonen wil ik uiteraard dat hij gaat booten vanaf mijn nieuwe hdd. Dit zijn mijn vragen: [list:e09ab911fc]Regelt Acronis dit? [/list:u:e09ab911fc] [list:e09ab911fc]Zoniet, kan ik dit gewoon via mijn bios aanpassen?[/list:u:e09ab911fc] [list:e09ab911fc]Ik hoef toch niet met jumpers te werken om de master-slave volgorde te veranderen[/list:u:e09ab911fc] De windowsinstallatie is een drukke server op kantoortijden, dus ik kan me het niet permitteren om dit fout te laten gaan. Ik heb eerder al een probleem gehad met de MBR en de foutmelding NTLDR ontbreekt. Alvast bedankt!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...