Ga naar inhoud

PC valt automatisch uit! HELP!


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe pc, ik had een wat flinker budget, dus hoopte dat alles ook perfect zou werken maar er gaat steeds iets fou, en ik weet niet wat, mogelijk dat jullie een oplossing weten;) dit zit erin: Asus P5Q (moederbord) Q6600 (Proc) 2 X 2 GB OCZ geheugen (ddr2 800) MSI 4870 OC 1GB DDR5 (video) 5 x 1 TB HD 2 x Brander Creative X-fi Geluidskaart en 1000 watt voeding van Xilence Ik dacht eerst dat het aan de voeding lag, misschien onvoldoende, maar toen las ik elder dat mensen crossfire hebben of sli en dan nog niet eens 1000 watt voeding hebben, Help me aub, suggesties of wat dan ook. Het begon zo omdat ik de pc graag wilde testen op wat hjij kan e.d. had ik crysis warhead gespeeld, gaat lekker, far cry 2 ook, HD films ook maar toen keek ik naar een simpele divx, en toen viel hij uit, ik heb een nzxt blackline dus dan zijn er een hoop lampjes in t systeem, die branden wel, dus hij heeft wel power, maar hij valt uit..... Help!
Link naar reactie
[quote:d730cb438b="Maxstar"]Is de koeler wel met alles 4 de bevestigingpunten goed vastgemaakt op het moederbord. Kijk ook eens of de koelpasta gelijkmatig verdeeld is, zodat de koeler goed contact maakt.[/quote:d730cb438b] ik zal dat eens navragen of dat gedaan is bedankt tot nu toe voor t reageren ;) gebeurd dit weleens vaker? en wat koeling betreft...... processor koeler, harde schijf, geheuge, video, moet alles, echt alles gekoeld worden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...