Ga naar inhoud

Mijn nieuwe game pc


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum, zal me dus even voorstellen. Naam is Ruben, 22 jaar en ga een nieuw game pc halen! Na enige tijd (heel lang eigelijk) rond hebben gekeken op internet, heb ik dit uitgezocht voor mijn nieuwe pc: Behuizing: Coolermaster HAF 932 Moederbord: Asus P5Q pro Videokaart: Club3D H4870x2 Harde scihijf: Samsung Spintpoint F1 640gb Voeding: Coolermaster RealPower 850w Processor: Intel Core 2 Duo E8500 Geheugen: Corsair TWIN2X4096-8500C5DF (2 x 2gb) CPU Koeler: Xigmatek HDT-S1283 DVD-brander Samsung SH-S223Q Beeldscherm, toetsenbord, muis, boxen zijn allemaal al aanwezig! Gaat alleen om de pc zelf! Ik hoor graag wat jullie er van vinden! Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:81ba811aa0="NHubregtse"]-Wat is je budget? -Welk Os wil je? -Heb je al een Os? -Ga je het zelf allemaal assembleren? -Ga je overklokken. Ziet er wel mooi uit allemaal. Maar als je niet gaat overklokken is 800 MHz geheugen genoeg.[/quote:81ba811aa0] Mijn budget ligt rond de 1200 euro! Alles wat ik hierboven heb neergezet komt daar ongeveer in de buurt, nog iets minder trouwens! Ga wel overclocken, daarom die cpu koeler en de processor! Geheugen ook gekozen om te overclocken, advies hier over gekregen! Ga de pc zelf in elkaar zetten, doe ik bij al mijn eigen pc's. Ga hem laten draaien op Windows Vista Ultimate 64bit:D
Link naar reactie
Niet veel op aan te merken eigenlijk. Misschien kan je eens kijken naar Ocz geheugen (Daarbij duid ik vooral op ''reaper''). Dat is eigenlijk gemaakt om over te klokken. Heb ik ook een setje van trouwens. Ennuu... Tjaa.... Arctic Silver 5 :p Kan ook niet missen he... Zeker bij het overklokken. En misschien is de antec 1200 wel wat voor jou :wink:
Link naar reactie
[quote:1a471f0b67="NHubregtse"]Niet veel op aan te merken eigenlijk. Misschien kan je eens kijken naar Ocz geheugen (Daarbij duid ik vooral op ''reaper''). Dat is eigenlijk gemaakt om over te klokken. Heb ik ook een setje van trouwens. Ennuu... Tjaa.... Arctic Silver 5 :p Kan ook niet missen he... Zeker bij het overklokken. En misschien is de antec 1200 wel wat voor jou :wink:[/quote:1a471f0b67] Die Antec 1200 heeft een maat van me net gekocht! Leuke kast, alleen wil niet de zelfde haha Heb een paar reviews over de HAF 932 gelezen, is leuke kast! Enige nadeel is dat de verflaag niet heel erg goed is, dus uitkijken bij het inbouwen! Ik zal nog even kijken naar het geheugen!
Link naar reactie
Eindelijk dan besteld, dit word het: Behuizing: Antec Twelve hunderd Processor: Intel Core 2 Duo E8500 CPU Koeler: OZC Vendetta 2 Voeding: Coolermaster Real Power 850 Harde schijf: Samsung Spinpoint F1 640gb Videokaart: Club3D H4870x2 Moederbord: Asus P5Q pro DVD-speler/brander: Samsung SH-S223Q Geheugen: Corsair TWIN2X4096-8500C5DF Goed of niet:D?
Link naar reactie
heel erg mooi systeem. je voeding is wat aan de zware kant en als groot fan van coolermaster kasten was ik ook voor de RAF gegaan. maar erg netjes. Denk dat de xigmatek een betere cooler was maar de vendetta is zeker ook niks mis mee. als je voor een 24/7 overclock gaat kan je denk ik best een aardig endje omhoog gaan :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...