Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, was ik weer, maar dit keer met een ander onderwerp. Mijn pc crasht door een spel, als ik op Alt-Tab druk tijdens de game, komt hij met dit: (in een blauw scherm) *** STOP: 0X00000050 (0XE353F304, 0X00000000, 0XBF0168A3, 0X00000001) *** ATKDISP.DLL - ADDRESS BF0168A3 BASE AT BF0120000 Basestamp 46e53977 Ik heb geen idee wat dit betekend:S Kan iemand mij helpen?? Greets, Tompecht
Link naar reactie
[quote:0183545887="Tompecht"] memtest moet je in je bios doen hé?? ik ben niet zo goed in bios enzo :S) [/quote:0183545887] Nee, dit is een soort programmaatje om je geheugen te testen. Het geeft dus aan of het in orde, of er een fout is ontdekt. http://www.memtest.org/ Wou het linkje al eerder geven, maar de internetconnectie werkt vandaag een beetje tegen.
Link naar reactie
[quote:6d08347897="Lange Pier"][quote:6d08347897="Tompecht"]Ik heb een ATI RADEON HD3650 passief gekoeld in het jasje van een ASUS EAH3650 Passief Videolink videokaart: http://nl.youtube.com/watch?v=VxR18eI8k3U Greets, Tompecht[/quote:6d08347897] Zeker niet getest wat ik al in het andere topic voorstelde. :?[/quote:6d08347897] Zo zie je maar weer wat andere mensen met onze adviezen doen. :wink:
Link naar reactie
Eén keer is ook wel genoeg hoor, misschien komt het omdat het weer bij een illegaal spel gebeurt, dat je pc crasht. Want dan is het een beetje doelloos om telkens een topic aan te maken voor een illegaal spel dat crasht. Dan is het nogal logisch dat het aan het spel ligt en niet aan je computer :roll: .
Link naar reactie
[quote:8d728d25fb="godgamin"]Eén keer is ook wel genoeg hoor, misschien komt het omdat het weer bij een illegaal spel gebeurt, dat je pc crasht. Want dan is het een beetje doelloos om telkens een topic aan te maken voor een illegaal spel dat crasht. Dan is het nogal logisch dat het aan het spel ligt en niet aan je computer :roll: .[/quote:8d728d25fb] Mijn pc crasht niet bij illegale spellen hoor. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...