Ga naar inhoud

Core 2 Quad Q9450, welk moederbord moet daar bij?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik ben een nieuwe pc aan het samenstellen en ik heb al de volgende onderdelen: Kast: Antec P180 CPU: Intel Core 2 Quad Q9450 S775 Voeding: Antec NeoHE 430 Nu zoek ik nog een goed moederbord met de volgende benodigdheden: SLI ondersteuning, De nieuwste pci e 2.zoveel. Een nette snelheid. Ik ga de pc gebruiken om de wat zwaardere games mee te spelen. Heeft iemand een idee welk moederbord ik het best kan kopen? Groeten, Robert Niles :D
Link naar reactie
[quote:9422ac140d="robertniles"]Beste mensen, Ik ben een nieuwe pc aan het samenstellen en ik heb al de volgende onderdelen: Kast: Antec P180 CPU: Intel Core 2 Quad Q9450 S775 Voeding: Antec NeoHE 430 Nu zoek ik nog een goed moederbord met de volgende benodigdheden: SLI ondersteuning, De nieuwste pci e 2.zoveel. Een nette snelheid. Ik ga de pc gebruiken om de wat zwaardere games mee te spelen. Heeft iemand een idee welk moederbord ik het best kan kopen? Groeten, Robert Niles :D[/quote:9422ac140d]Het ene moederbord is het andere niet :lol:
Link naar reactie
SLI is eigenlijk de moeite niet waard, je koopt een videokaart en als je 3/4 jaar later er nog eentje koopt dan zijn er al betere en kun je beter je kaart verkopen en een nieuwe kopen. Als je SLI wilt hebben moet je een moederbord met nvidia chipset 750, 780 of 790 hebben. Die zijn allemaal vrij duur. Deze mobos ondersteunen allemaal ddr2, de 790 is voor ddr3. Asus P5N-D MSI P7N Platinum, EVGA 750i Asus P5N-T Deluxe EVGA 780i MSI P7N Diamond Asus Striker II Formula
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...