Ga naar inhoud

samenstellen game systeem


Aanbevolen berichten

[quote:a6d8d13505="NHubregtse"]@ Arjant, Kan wel kloppen maar zit het niet zo: De videokaart heeft 512 mb geheugen. Bij niet intensief gebruik, gebruikt de kaart 256 mb geheugen(internetten,office enz) Als je (intensief) gaat gamen 'steelt' de kaart nog 256 mb geheugen, van je Ram Er gaat dus 256 mb van je Ram af en in totaal heb je dus 512 mb op je videokaart[/quote:a6d8d13505] Ook dat is niet waar. De 8800GT heeft 512MB DEDICATED memory op de kaart. Check your facts... voordat je dingen verkondigt die niet kloppen.
Link naar reactie
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ligt er maar net aan welke speakers je hebt. Bij zo'n duur moederbord kun je wel rekenen op een goeie onboard sound. Ik heb bijvoorbeeld wel aparte geluidskaart, maar dat is zijn geld tegenover mijn onboard ook wel waard :P ! Ook scheeld het iets in algehele performace van je pc. Dacht tot ruim 10%. Alleen hoef je het hiervoor niet doen. Ga niet op die Vista scores af. Die zeggen eigenlijk helemaal geen ene **** En arjan heeft wel gelijk. De videokaart heeft zijn eigen geheugen en gebruikt niets van je ram geheugen. Zijn julie het nog niet eens moet je dat ff via de PB bespreken :P :D
Link naar reactie
De 9800gtx heb ik ergens gezien voor ong 230 euro ( bij alternate de club 3d 250 euries). Is ong even snel als de 3870x2. Voor een echte topper heb je de 9800x2, maar die is zijn geld niet echt waard. Voor de rest heb je nog een 9600gt, maar die is iets minder snel dan de 8800gt. De 8800gts 512mb(g92 chip) is nog wat beter dan de 8800gt. Deze kaarten liggen allemaal aardig dichtbij elkaar, maar presteren telkens net een stukje beter! Als het in je budget past is de 9800gtx ook een goeie keus :wink: !
Link naar reactie
Er is eigenlijk maar 1 echt verschil. Je kunt met 64bit een maximaal aantal geheugen nemen van 128gb. Ook ondersteund vista 64bit de 64bit cpu's, maar dit doet de 32bit's versie ook wel. De programma's die zijn geschreven voor 64 bit lopen net weer beter, maar lees weinig positiefs. Je kunt beter gewoon 32bit nemen. Het geeft minder problemen, maar heeft 1 nadeel en dat is dat hij maximaal maar 3,4 gb ofzo aangeeft terwijl je er mee in hebt zitten.. Kortom eigenlijk geen voordelen voor programma's alleen dat hij meer geheugen ondersteund :wink:
Link naar reactie
Wat ik niet snap is deze opmerking :roll: : [quote:7841de8836]Wat je wel weer in je Keuze moet meenemen is dat Die XFX 3 videokaarten in SLI ondersteunt.[/quote:7841de8836] Wat heb je nu aan 3 SLI?? Hij wil gewoon een gamesysteem en gebruikt nu maar 1 kaart. Als hij over een jaar een upgrade wil neemt hij wel weer gewoon 1 snelle kaart of op zijn hoogst een 2e 8800gt(al is dat niet echt een goeie oplossing). Bovendien heb je met zo'n bord vrij weinig ruimte voor andere pci kaarten of niet? Ik weet niet wat dat Alpha Dog edition betekend. Een ander plaatje op de kaart en een andere koeler wellicht? Heeft iig niet met de snelheid te maken.
Link naar reactie
[quote:227bf8f35b="thijmen"]Wat ik niet snap is deze opmerking :roll: : [quote:227bf8f35b]Wat je wel weer in je Keuze moet meenemen is dat Die XFX 3 videokaarten in SLI ondersteunt.[/quote:227bf8f35b] Wat heb je nu aan 3 SLI?? Hij wil gewoon een gamesysteem en gebruikt nu maar 1 kaart. Als hij over een jaar een upgrade wil neemt hij wel weer gewoon 1 snelle kaart of op zijn hoogst een 2e 8800gt(al is dat niet echt een goeie oplossing). Bovendien heb je met zo'n bord vrij weinig ruimte voor andere pci kaarten of niet? Ik weet niet wat dat Alpha Dog edition betekend. Een ander plaatje op de kaart en een andere koeler wellicht? Heeft iig niet met de snelheid te maken.[/quote:227bf8f35b] 3X SLI is indeed nogal over de top. Sorry voor die opmerking, maar je weet nooit of hij over een jaar nog wat extra perfomance wil. Alpha Dog Edition Is eigenlijk gewoon de Normale 8800 GT, maar dan al overgeklokked. Is trouwens een lekker kaartje. Ook het plaatje is anders ja. MVG
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...