Ga naar inhoud

nieuw systeem --> even checken!


Aanbevolen berichten

hey mensen, omdat ik tegenwoordig totaal niet meer met computers bezig ben, wil ik graag mijn onzorgvuldig samengestelde systeem door jullie laten controleren. graag jullie reacties op onderstaand systeem! (ik ben de harde schijf niet vergeten, deze heb een aantal weken terug al gekocht) Wat ga ik met de pc doen? Uhm.... de high-end kantoortoepassingen zegmaar, ik werk met 2 monitoren en draai veel programma's tegelijk. werk zo nu en dan met grote afbeeldingen en bestanden en ik wil als ik tijd heb (is het afgelopen jaar niet gebeurd) weer eens een spelletje kunnen spelen. Het belangrijkste vind ik STABILITEIT. vastlopen is in mijn geval vaak rampzalig. Ook hecht ik waarde aan een stil systeem. Ik vraag me dan ook af of de boxed koeler stil genoeg is. de computer staat eigenlijk nooit uit, ondanks dat het een stil systeem moet zijn, zal de pc dus wel voldoende moeten blijven koelen. [b:9581184780]beoogd systeempje:[/b:9581184780] Samsung SH-D163B 16x DVD-Rom, zwart, SATA, bulk Samsung SH-S202J 20x DVDRW, Zwart, SATA Silentmaxx Silent Fan SF-120/12 12x12, 1200rpm Asus EN8800 GT 512MB, 2xDVI, HDTVo, PCIe Gigabyte P35-DS3R, S775, P35, 4xDDR2, ATX Kingston DChannel 4GB Kit, 2x2GB DDR2 PC2-5300 CoolerMaster Centurion 534 Zwart, NoPSU CoolerMaster Real Power M620 Modular, ATX12V Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz, 1333MHz, S775, Box Ik kijk uit naar jullie reacties/verbeterpunten. Ik met niet zo precies met een budget, het moet gewoon goed.
Link naar reactie
zoiezo 2 dingen: waarom heb je 2 dvd drives (1 voor branden en 1 doet volgensmij niks..) en misschien is het te overwegen een quad core te nemen voor goede stabiliteit en zeker als hij altijd aan staat en met enorm zware programmas werkt :) en die boxed cooler van processors zijn nooit goed en het geluid is ook niet bepaald van wat je denkt stil.. je kan miss een Scythe Processor Koeler Infinity AMD & Intel ±45 euro met nog een extra stille case fan erop nemen mgv
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...