Ga naar inhoud

Pc start op maar toch weer niet.


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn systeem heeft een tijd probleemloos gewerkt alleen nu is er weer iets mee aan de hand. Als ik de computer aanzet dan komt hij bij het windows laadscherm met het laadbalkje. maar dan als hij verder wil krijg ik 0,001 seconde een bsod te zien waarna de computer weer opnieuw gaat starten en gebeurt er weer hetzelfde. Ik kan de bsod niet lezen dus het is een beetje probleem. Ik denk dat het aan de hdd ligt maar ik heb geen andere S-ata systeem dus kan het niet testen. Wat kan ik nogmeer proberen? Ik heb de sata kabel al vervangen, geheugen veranderd en videokaart verwisseld(okal wist ik voor 95% dat die het niet was)
Link naar reactie
Met de XP cd opstarten en via F6 eerst de drivers laden of in de bios de SATA controller op IDE modus zetten, en naar de herstelconsole gaan en een fixboot en een chkdsk /r uitvoeren. Of via F5 of F8 en in het extra opstartmenu voor veilige modus kiezen en een herstelpunt terugzetten van voor het probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...