Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen Een paar weken terug heb ik gevraagd of jullie een systeem voor me wilden samenstellen. Daar heb ik dit uit gemaakt... Ik ga hem bestellen over 5 dagen dus nog wat laatse feedback/advies. :D Behuizing - Anec Nine Hundred - 99 euro Voeding - Cooler Master RealPower M620 (Retail, Zwart) 89 euro Moederbord - Abit IP35 (Retail, FireWire, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX) 95 euro Processor - Intel® Core™ 2 Duo E6750 (Boxed, FC-LGA6) 159 euro Videokaart - XFX GF8800GT "Alpha Dog Edition" (Retail, TV-Out, 2x DVI) - 199 euro Geheugen - OCZ 4 GB DDR2-800 Kit (XTC Gold, Vista, OCZ2G8004GK) 79 euro Beeldscherm - Acer P223W X-Serie (Retail, Zwart (Hoogglans), VGA, DVI-D) 249 euro Besturingssysteem - Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit system Builder, Nederlands) 109 euro Harde Schijf - Western Digital Caviar SE (Bulk, WD5000AAJS) 89 euro Dvd Writers - Sony NEC Optiarc AD-7200S (Bulk, Zwart) 22 euro Alles samen : 1189 euro Budget is 1200 euro inc. Scherm Prijzen bij Alternate Is dit nu een goed stabiel systeem om te gamen, of moeten er nog enkele veranderingen in gebracht worden? Pc zal vrijwel alleen gebruikt worden om te gamen. Alvast Bedankt... Nick
Link naar reactie
Je zou ook een [url=http://www.azerty.nl/producten/product_detail/51/33476/sonata-iii.html]Antec sonata III[/url] kunnen nemen. Mooi kast en heb je er al meteen een voeding bij. Scheelt weer wat in prijs :roll: Ook een mooi alternatief: [url=http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=55601&GROEP_ID=155&TAB=ervaring]2232bw[/url] <-- schijnt een heel goed gamescherm te zijn :wink:
Link naar reactie
[quote="thijmen"] Ook een mooi alternatief: [url=http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=55601&GROEP_ID=155&TAB=ervaring]2232bw[/url] <-- schijnt een heel goed gamescherm te zijn :wink:[/qu Was ook mijn eerste keus, maar door BUdgetproblemen heb ik hem moeten vervangen. Als het heel veel verschil is met die Acer die ik heb, Kan ik best overwegen om die te nemen :D
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:24c3709539="muppets4"]Ik heb problemen met je Vista versie. Voor office applicaties misschien prettig, maar je wilt er vooral mee gaan gamen. Veel games ondersteunen helemaal geen 64 bits OS.[/quote:24c3709539] Veel oude games ondersteunen geen 64 bits OS. Waarom koop je een modern systeem? Niet om oude spellen te spelen in ieder geval... :D PS: Tot nu toe werken er bij mij 2 spelletjes niet. En die waren gemaakt in de tijd van windows 2000.... Ik heb windows vista 64 bit nu een half jaar in bezit.
Link naar reactie
Ja het klopt dat ik inderdaad vrijwel alleen games gaat spelen. Dus de ene heeft veel problemen met 64 bit en de andere niet? De ECHT oudere games speel ik toch niet. Vooral de iets modernere zoals Age of Empires en C&C tiberium wars. Crysis hoeft voor mij niet. Is het dan nog de moeite om VIsta te nemen of Xp?
Link naar reactie
Vista en XP kunnen ongeveer hetzelfde. Vista draait echter Directx10, wat mooiere beelden oplevert. Vista vraagt echter meer van je PC, ook 2 directx9 spellen leveren vaak een voordeel van meer dan 10% voor XP op. Soms wel 35% (zie tomshardware). Misschien wordt dat met latere servicepacks gerepareerd, maar zeker is dat niet.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...