Ga naar inhoud

BIOS Configure System Performance Settings


Aanbevolen berichten

Eey, Ik heb vandaag nieuw geheugen binnen gekregen, namelijk http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IBIE7E . Dit gebruik ik in combinatie met een P5K - e Wifi, en een Q6600 Intel Processor. Nou is mijn vraag hoe ik het beste mijn bios in kan stellen. Als ik kijk bij Configure System Performance heb ik de volgende instel mogelijkheden: Ai Overklokkening: Manual/Auto/Standard/N.O.S. CPU Ratio Control: Auto/Manual Ratio CMOS setting: kan ik een getal in voeren, standaard 9 (alleen als CPU Ratio Control op Manual staat ) FSB Strap to North Bridge: Auto/200MHz/266MHz/333MHz FSB Frequency: 266 ( getal in te voeren ) (Alleen als Ai Overklokking op Manual staat ) PCIE Freqency: Auto/ getal tussen 100-150 DRAM Frequency: Auto/DDR2 - 667 MHz/ 800/889/1067 DRAM Command Rate: Auto/1T/2T DRAM Timing Control: Auto / Manual ( wanneer Manual krijg je de volgende settings ) CAS# Latency: 3/4/5/6 DRAM Clocks RAS# to CAS# Delay: 3/4/5/6/7/8/9/10 DRAM Clocks RAS# Precharche: 3 t/m 10 DRAM Clocks RAS# Active Time: 3 t/m 18 DRAM Clocks RAS# to RAS# Delay: Auto/ 1 t/m 15 DRAM Clocks Row Refresh Cycle Time: Auto/20/25/30/35/42 DRAM Clocks Write Recovery Time: Auto / 1 t/m 15 DRAM Clocks Write to Read Delay: Auto / 1 t/m 15 DRAM Clocks Read to Precharge Time: Auto / 1 t/m 15 DRAM Clocks Voor de rest kan ik nog het volgende instellen: DRAM Statio Read Control : Auto / Disabled / Enabled En de voltage van verschillende app. zoals: CPU / DRAM / North and South Bridge. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan instellen, zonder de boel te mollen? Al vast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...