Ga naar inhoud

LAN aansluiting GigaByte GA-P35 DS3.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een GigaByte GA-P35 DS3 moederbord en de laatste keer dat ik mijn pc afsloot deed het internet het nog gewoon via de aansluiting op het moederbord. Maar nu ik mijn pc weer aan deed kwam hij met de melding Netwerk kabel niet aangesloten. Ik heb gekeken of de kabel goed aangesloten was en dat was/is hij alleen branden er geen lampjes terwijl normaal gesproken dit wel het geval is. Hoe kan dat?? Ik heb verder geen software zoals virus programma's geinstalleerd of wat iets anders. Hopelijk kan iemand me helpen. Alvast bedankt. Mvg Guido.
Link naar reactie
Hallo, Ik geloof dat ik geen windows updates heb gehad :oops: weet niet meer zeker. Maar ik heb me pc met systeemherstel naar een eerder punt gezet waar geen installaties zijn gedaan. En toen deed het internet het ook niet. Het modem resetten helpt niet want als ik de laptop aan die internet kabel hang heb ik wel gewoon internet. Dus dat zou betekenen dat er iets is met mijn computer of het moederbord. Waar kan het nog meer aan liggen?? Mvg Guido.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...