Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje. Ik zit er over te twijfelen of ik veel geld in mijn computer wil steken of wat minder.Ik heb al eerder gevraagd wat een mooi syteempje is voor een bepaalde prijs, maar dan zit je tog met de spullen die op gestuurd moeten worden en die na zoveel dagen of weken pas wat op vooraad zijn.ik zag vandaag de nieuwe medion computer staan en is dit mischien iets voormij? Ik ben een gamer maar ik ga er niet voor om de nieuwste spellen op high te spelen qua graphic. Is dit mischien wat voormij? alvast bedankt http://www.medion.de/md8830/nl/flash.html
Link naar reactie
Videokaarten van de Medium bakkies zijn altijd al brak geweest: NVIDIA® GEFORCE® 8600 GS Als je deze pc gewoon zelf samensteld bij Azerty, Cool-Prices of bij elke andere pc bakker, kom je (veel) goedkoper uit. Laat daarbij nog de, voor mij, onzinnige cardreader eyecandy onzin weg, en je houdt een leuk bedragje over. Voor een gamer is dit niets, althans de videokaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...