Ga naar inhoud

vista laat mij mijn bios niet flashen?!

Aanbevolen berichten

hee. ik wil mijn biosversie van A01 naar A07 flashen. hiervoor heb ik een .exe bestand van de dell-site gehaald (ik heb een Dimension 8300) momenteel gebruik ik Vista Ultimate als OS. als ik deze .exe uitvoer om mijn bios te flashen, zegtie: flash acces denied, please make sure blabla administrator blabla. ook als ik em rechtermuis--> als administrator uitvoeren doe, geeft hij dezelfde melding. wie oh wie? alvast bedankt!
Link naar reactie
omdat het om dezelfde pc gaat als in het topic 'help, moederbord problemen.. ga de uitdaging aan!' heel kort: ik draai biosversie A01 terwijl de nieuwste A07 is. problemen heb ik nu met mijn videokaart en geheugen.. ik hoop dat een nieuwere bios me helpt. (i know: if it ain't broken, don't fix it) maar nu boot 9/10 keer mn pc niet.. kan ik een .exe bestand wat van dell.com komt dan op een cd'tje branden? en daarvan opstarten of hoe moet dit? alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:39634a3691="asphyxia"]zal ik dan maar gewoon even weer windows home sp1 installeren? gewoon zonder drivers en programma's.. alleen windows xp home sp1? en dan die biosflash van dell uitvoeren? en daarna weer windows vista erover doen?[/quote:39634a3691] Volgens mij staat er 1) dat je het via een floppy dan wel cd moet proberen 2) dat dell support geeft en dat je je vraag daar kan stellen 3) tips om windows vista wat minder streng te maken overingens is optie4 een windows NAAST ja vista te installeren, op een andere drive; dual boot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...