Ga naar inhoud

front audio

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag mijn Asus kast vervangen door een Sharkoon rebel(jawel) met een goede airflow zodat ik mijn core 2 wat verder kan overklokken. Alles werkt naar behoren alleen de frontaudio wordt niet gedetecteerd, dus met de koptelefoon in hoor ik nog steeds muziek over de speakers. Wat gedaan? - kabel op mobo is goed aangesloten - hd audiodriver opnieuw geinstalleerd -hd audiomanager staat goed ingesteld Iemand hier ervaring mee? Andere bekabeling dan standaard ? of gewoon stuk :evil: N.B: in mijn oude kast werkte alles naar behoren.
Link naar reactie
Ik gebruik een gigabyte P35 DS3 met onboard audio. Klopt trouwens: ik heb in mijn audiomanager keurig aangegeven dat bij gebruik van een koptelefoon het geluid overschakelt van de speakers naar de koptelefoon, daarnaast ook detectie op het moment dat er front wat wordt aangesloten maar helaas! Ik vermoed toch de bekabeling, maar misschien zijn die frontaudio setjes ook wel los te krijgen, dan bouw ik er 1 in(heb eigenlijk geen zin om weer de hele kast om te bouwen alhoewel er garantoe op zit)
Link naar reactie
Ik had nog even de ijdele hoop dat in deze kast misschien een AC97 frontpanel zou zitten. Softwarematig moet die dan te benaderen zijn, ook helaas. Als ik met deze instelling een koptelefoon aansluit krijg ik onmiddellijk een reproduceerbare stopfout :evil: Weet iemand of je zo'n HD audiopanel los kunt krijgen liefst in een 5,25 slot(voor een zacht prijsje) :wink: Zoniet dan gaik toch maar garantie claimen.
Link naar reactie
[quote:ba5e087e68="hans loois"]Neuh dat is volgens mij niet de goede, hier sluit je de power switch, reset en het pc luidsprekertje aan, die hd audio, sluit je ergens midden op het mobo aan(stekker kan er maar op 1 manier in!).[/quote:ba5e087e68] Het is maar een vooreeld. Ik bedoel dat er zulke pinnetjes ook moeten zijn voor fornt audio :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...