anoniem Geplaatst: 6 september 2007 Delen Geplaatst: 6 september 2007 Ik wou vanmorgen mijn pc aanzetten maar er was geen leven meer in te krijgen. Geen lampjes,geluidjes of andere dingen. Ik heb nu dus het vermoeden dat mijn voeding kapot is. Ik heb via de usb poorten ook geen stroom meer. (geprobeerd met de oplader van mijn mp3 speler via usb poort) Ik heb hem helemaal schoongemaakt want er zat een beetje stof in, maar niks hielp. Moet ik nu dus een nieuwe voeding kopen? zo ja welke? mijn pc bestaat uit: Mobo: Pw5-DH deluxe Graka: X1950GT Processor: E6400 Er zat een 450 Watt voeding in, is dat wel genoeg? want hij wou nog wel eens uitvallen. Alvast bedankt, Dave Tijdink Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 [quote:f4fa5acec8="dave.tijdink"]Ik wou vanmorgen mijn pc aanzetten maar er was geen leven meer in te krijgen. Geen lampjes,geluidjes of andere dingen. Ik heb nu dus het vermoeden dat mijn voeding kapot is. Ik heb via de usb poorten ook geen stroom meer. (geprobeerd met de oplader van mijn mp3 speler via usb poort) Ik heb hem helemaal schoongemaakt want er zat een beetje stof in, maar niks hielp. Moet ik nu dus een nieuwe voeding kopen? zo ja welke? mijn pc bestaat uit: Mobo: Pw5-DH deluxe Graka: X1950GT Processor: E6400 Er zat een 450 Watt voeding in, is dat wel genoeg? want hij wou nog wel eens uitvallen. Alvast bedankt, Dave Tijdink[/quote:f4fa5acec8] geen sweex of een ander B merk . Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 450W is op zich ruim voldoende. Mits het inderdaad een fatsoenlijk apparaat is. Kijk eens naar de 450W corsair. Maar je moet wel zeker weten, dan het aan de voeding ligt natuurlijk. http://www.azerty.nl/producten/product_detail/52/42425/cmpsu-450vx.html Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 en hoe weet ik zeker dat hij kapot is? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.