anoniem Geplaatst: 3 september 2007 Delen Geplaatst: 3 september 2007 Hoi, Net in het bezit van een HP9381. Daar zitten 2 x s-ata 160Gb in. Keurig ieders in 2 partities gedeeld. Hoe kan ik er achter komen welke schijf fysiek bij een harde schijf hoort en kan ik de aanduiding in kleur veranderen in bijvoorbeeld mijn computer. Grtx. roland Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 In schijfbeheer kun je wel ziet op welke fysieke schijf het staat. Moet je ook wel kunnen onthouden, denk ik. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 Gerben, Dank voor je antwoord. Je hebt helemaal gelijk. Ik werk net nu een uur met Vista en ik wist niet zo snel waar ik het zoeken moest. Grtx. Roland Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 En zodra je weet welke Stationsletters bij welke hardeschijf horen, kun je deze een [url=http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/nl/library/ServerHelp/cf5d5453-d753-4c9a-96ec-5a35bc6ba2a2.mspx?mfr=true]volumelabel[/url] geven. Bijvoorbeeld: HD1-Windows HD1-data HD2-data Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.