anoniem Geplaatst: 3 september 2007 Delen Geplaatst: 3 september 2007 hallo mensen ik heb een amd procesor gekocht de dualcore 4000+ en er zat een koeler bij maar geen pasta.in de handleiding staat dat er op de koelblok al koelmateriaal is aangebracht klopt dit of kan ik beter koelpasta gebruiken alvast bedankt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2007 Als het goed is , zit er inderdaad een termalpad op je nieuwe box cooler van AMD. Zoals bij deze. [img:f3a6cc4796]http://www.world-informatique.com/images/articles/montagepc/thermalpad.jpg[/img:f3a6cc4796] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 ja die zit er op dus hoef ik dan geen koelpasta erop te doen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 nee. klein beetje extra kan nooit kwaad maar zo moet het ook kunen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 [quote:17fc54b50c="Johnvw9"]nee. klein beetje extra kan nooit kwaad maar zo moet het ook kunen[/quote:17fc54b50c] Zeker geen koelpasta toevoegen, je maakt de afstand tussen processor en koeler groter = slechtere warmteafvoer. Bovendien zijn het twee verschillende produkten (path en pasta), weet niet wat het geeft als deze twee vermengen, maar een beter resultaat zal het zeker niet zijn. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Teveel is helemaal niet goed. Op een koeler zit meestal al teveel en die pasta is ook vaak te dik. Ik heb persoonlijk de voorkeur aan koelpasta. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 In principe zal zo een Thermal pad wel voldoen. Alleen als een geplaatste koeler met Thermal pad om de 1 of andere reden verwijderd moet worden, kan deze geen tweede maal worden gebruik. De Thermal pad zal dan volledig moeten worden verwijderd. Zodat er alsnog koelpasta moet worden aangebracht. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.