anoniem Geplaatst: 2 september 2007 Delen Geplaatst: 2 september 2007 Ik heb een proggie gedownload waarmee je zo'n beetje je hele systeem uiteen kunt zetten. Maar kijk wat het leest bij type geheugen. Beetje vaag als ik er DDR2 in heb zitten en volgens de mobo specs moet er ook DDR2 in. [img:372cb6e11e]http://www.headoncountry.com/foto01.JPG[/img:372cb6e11e] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 Zo vreemd is dat niet, er staat dat DDR3 supported word door de chipset van je moederbord, niet dat je dat erin hebt zitten. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 nee ok, maar kan ik er dan ddr3 inzetten? want volgens de mobo specs kan dat niet Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 Je chipset ondersteund wel DDR3, het past alleen niet op je mobo. Zo is er ook een P35 DS3R en een P35C DS3R van Gigabyte met beiden een P35 chipset, op het ene bord kun je wel DDR3 plaatsen en het andere niet. Dus als je je mobo zou modden :D zou het moeten kunnen. Zou moeilijk is dat toch niet te bedenken. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.