Ga naar inhoud

2e harde schijfprobleem


Aanbevolen berichten

Hallo Niet lang na de aankoop van mijn nieuwe pc heb ik mijn 2e harde schijf geinstalleerd (hij is ongeveeer een jaar en half oud). Aangezien de slots op mijn moederboard niet voorzien waren, had ik hem als slave aangekkoppeld. Ik had hem dan in schijfbeheer ingesteld en alles werkete zoals het moest. Maar na een tijd kreeg ik problemen. Mijn pc starte' dan zon zwart scherm op met groene letters en verwijderde enkele bestanden van mijn d-schijf en alles ging terug. Later kreeg ik meer problemen, ging hij heel traag. En op ene momen t heeft hij elke keer dat ik opstarte foutmelding gegeven. (en ddat zewart scherm opgestart). Hij heeft dan enkele keren gezegd van bestand 12 kan ik nie tlezen of zoiets. Hij is opgestart geweest toch en dan kon ik niet meer in die d-schijf. hij zij altijd van Parameters zijn onjuist. Als ik dan nog is probeerde zij hij wilt u de schijf formatteren. Als ik op ja klikte lukte dit niet. Mijn pc zij dat hij in gebruik was. Ik heb dus de partitie verwijdert en geprobeerd hem een nieuwe partitie te geven. aales lukte tot hij vroeg om te formatteren. DIt mislukte. IK heb ook geprobeerd zonder te formateren en dat mislukte ook. Ik heb zelfs mijn dschijf is losgekoppeld en zo laten opstarten en opnieuw terug aangekkopeld en een neiuwe partitie te geven. Mislukte wxeeral (bij het formatteren). Nu kan het zijn dat ik hem ook uit mijn bios moet verwijderen? Maar hoe meot dat? Of moe tik iets anders proberen Hopelijk krijg ik snel en antwoord alvast bedankt rikkeflik
Link naar reactie
[quote:41a6618d19="Rikkeflik"]Voor zover ik zie ids er niks beschazdigt. :([/quote:41a6618d19] Schijfcontrole gaf geen fouten? Anders even je pc opstarten met een [url=http://www.dehning.com/download/utilities/bootdisks/boot98.exe]win98 bootdisk [/url]en je 2e harde schijf formatteren met format. De idekabel zit nog wel goed aangesloten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...