anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik heb net een oud pc'tje van iemand gehad waar alles inzit behalve het geheugen. Nou weet ik dat het om een AMD Athlon 1700+ gaat en dat er DDR geheugen in moet, maar maakt het ook nog uit wat voor DDR ? Zo heb ik op de site van alternate een module gezien van 512MB "voor systemen met een DDR geheugenbus van 400Mhz (of PC3200)", is dit erg belangrijk of kan ik het er sowieso wel bij prikken ? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 je kan gewoon pc 3200 geheugen kopen . is het goedkoopste en noch overal verkrijg baar Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 Kijk ffe of het ook dualchannel kan, dat scheelt een hoop. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 [quote="Japie III"]Kijk ffe of het ook dualchannel kan, dat scheelt een hoop.[/quote]wat dual channel . geheugen is geheugen . alleen het bord kan dual schannel ondersteunen . Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 En dat is nu precies wat ik bedoel.... :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 [quote="Japie III"]En dat is nu precies wat ik bedoel.... :wink:[/quote] wat bedoel je dan . het is erg duister Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik bedoel, je ffe moet kijken of je moederbord dual-channel ondersteund, zo ja koop dan 2 gehuegen modules. Maar ik dacht dat dat voorzich zou spreken, maar dat doet het dus blijkbaar niet :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 [quote:6aee6fc9ce="Japie III"]Ik bedoel, je ffe moet kijken of je moederbord dual-channel ondersteund, zo ja koop dan 2 gehuegen modules. Maar ik dacht dat dat voorzich zou spreken, maar dat doet het dus blijkbaar niet :-?[/quote:6aee6fc9ce] maakt ook niet zoveel uit. dat hele dualchannel geeft maar 0,3 tot 0,5 % ik heb dualchannel gedraaid en er later 1GIG module bijgezet waardoor de dualchannel niet meer werkt. maar om nou te zeggen dat ik het merk... nee totaal niet. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.