Ga naar inhoud
  • 0

overstap processor

anoniem

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Het is inderdaad niet de moeite om van een E6750 over te stappen naar een E6850. Het zelfde geldt uiteraard ook voor overklokken. Ik zelf ga er vanuit dat je de snelheid van de CPU zou moeten verdubbelen, om het goed te merken. Ik zelf was overgestapt vanaf een dual Pentium III 1000 Mhz en een Athlon XP 1700+ naar de PC in mijn onderschrift. Die twee oude PC's waren van de jaren 2000/2001. Maar waarschijnlijk heeft niet iedereen zoveel geduld, om te wachten op een snellere CPU.
Link naar reactie
  • 0
De E6850 is heus niet stiller dan een E6750 omdat het dezelfde architectuur is, je hoeft je systeem niet vol met koelers te hangen, maar gewoon de processor koeler voor een betere vervangen, dan zal hij ook een stuk stiller zijn. 175+35 is veel stiller en goedkoper dan een E6850 van 250 met de standaard koeler.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...