Ga naar inhoud

Acer 5920G Probleem !!! waarschijnlijk opgelost !!!!

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik heb sinds drie dagen een nieuwe Acer 5920G Laptop gekocht en ondervind het volgende probleem: * Bij het dichtklappen van het scherm gaat de laptop in slaap modus, wat normaal is, maar zodra ik het scherm weer open komt hij niet meer uit de slaapmodus. Ik moet de laptop helemaal opnieuw opstarten met de aan/uit knop, waarna ik dan natuurlijk het bericht krijg dat ik windows niet goed heb afgesloten. Heeft iemand anders dit ook al meegemaakt? Is het misschien een verkeerde instelling, wat ik me eigenlijk onwaarschijnlijk lijkt? Kan iemand me helpen? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de laptop na 3 dagen al terug te sturen naar Acer. :cry: Met vriendelijke groet, Remko Monster
Link naar reactie
Ik heb al met de helpdesk gebeld, maar het enige wat ik heel de tijd hoor is dat die dan opgestuurd moet worden naar Acer en dat ik hem dan 8 weken kwijt ben. :o Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten als ik dat ding net drie dagen heb. Ik hoopte dus dat iemand het probleem kent en misschien een snellere oplossing weet. Misschien staat er een instelling ofzo verkeerd? Ik heb er namelijk erg weinig verstand van, dus voor mij is het allemaal abacadabra. Als iemand wat weet hoor ik het graag, Groetjes Remko
Link naar reactie
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb na goed zoeken op google. [b:63a97275c4]Een Windows Vista-computer kan niet uit de slaapstand worden gehaald als u een USB-muis beweegt of klikt met een van de muisknoppen op het moment dat de slaapstand van de computer wordt geactiveerd[/b:63a97275c4] [b:63a97275c4]Symptomen[/b:63a97275c4] Neem bijvoorbeeld de volgende situatie. U hebt een USB-muis (Universal Serial Bus) aangesloten op een Windows Vista-computer. U beweegt de muis of klikt met een van de muisknoppen op het moment dat de slaapstand van de computer wordt geactiveerd. Nadat de slaapstand van de computer is geactiveerd, probeert u de computer uit de slaapstand te halen door de muis te gebruiken of op een toets op het toetsenbord te drukken. In dat geval reageert de computer niet meer (de computer loopt vast) en blijft het scherm zwart. [b:63a97275c4]Oorzaak[/b:63a97275c4] Dit probleem treedt op omdat bepaalde USB-muizen niet juist werken in combinatie met de slaapstand in Windows Vista. [b:63a97275c4]Oplossing[/b:63a97275c4] Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen: 1. Klik op Start, typ apparaat in het vak Nu zoeken en klik in de lijst Programma's op Apparaatbeheer. 2. Klik in het dialoogvenster Beheer van gebruikersaccount op Doorgaan. 3. Vouw in Apparaatbeheer het item Muizen en andere aanwijsapparaten uit. 4. Klik met de rechtermuisknop op de USB-muis en klik op Eigenschappen. 5. Open het tabblad Energiebeheer. 6. Schakel het selectievakje Dit apparaat mag de computer uit slaapstand halen uit en klik op OK Ik ga dit vanavond proberen en hoop dat mijn ellende nu voorbij is. Ik hoop dat misschien nog iemand wat aan dit antwoord heeft. Is mijn ellende niet voor niets geweest :D
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...